Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is voor een broer van mij, hij gebruikt deze vooral voor games op 1080p, denk aan overwatch, WoW
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij wil eigenlijk niet meer dan 600 uitgeven, een beetje uitwijken zou kunnen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zijn oude PC is zojuist khapoet gegaan, aangezien 't 'n 4 jaar oude medion is lijkt mij het handig om enkel de HDD als opslag toe te voegen. (SSD voor snelle startup van OS en games)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht iets zoals in de configuratie benee. De Ryzen CPU lijkt mij iets wat voor games met 8 threads wel even door kan zeker omdat het budget is. dan kan de GPU en het Ram altijd nog omhoog voor een dikkere game PC indien gewenst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prefereer dingen die betrouwbaar zijn ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik heb de kast gepakt omdat deze past bij het MOBO en ik goede ervaringen heb met fractal. Mogelijk geen goed idee. Liever geen window of RGB
Ga je overklokken?
Ik verwacht dat het handig is om de ryzen uiteindelijk lichte OC te geven, maar het hoeft zeker niet meteen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat mensen dingen zien die echt goedkoper kunnen, of als het niet compatible is, volgens mij past dit wel bij elkaar zover ik weet.
Dit systeem is voor een broer van mij, hij gebruikt deze vooral voor games op 1080p, denk aan overwatch, WoW
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij wil eigenlijk niet meer dan 600 uitgeven, een beetje uitwijken zou kunnen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zijn oude PC is zojuist khapoet gegaan, aangezien 't 'n 4 jaar oude medion is lijkt mij het handig om enkel de HDD als opslag toe te voegen. (SSD voor snelle startup van OS en games)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht iets zoals in de configuratie benee. De Ryzen CPU lijkt mij iets wat voor games met 8 threads wel even door kan zeker omdat het budget is. dan kan de GPU en het Ram altijd nog omhoog voor een dikkere game PC indien gewenst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prefereer dingen die betrouwbaar zijn ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, ik heb de kast gepakt omdat deze past bij het MOBO en ik goede ervaringen heb met fractal. Mogelijk geen goed idee. Liever geen window of RGB
Ga je overklokken?
Ik verwacht dat het handig is om de ryzen uiteindelijk lichte OC te geven, maar het hoeft zeker niet meteen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat mensen dingen zien die echt goedkoper kunnen, of als het niet compatible is, volgens mij past dit wel bij elkaar zover ik weet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 167,10 | € 167,10 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 84,65 | € 84,65 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC | € 151,95 | € 151,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2666C16 | € 69,25 | € 69,25 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 97,50 | € 97,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 660,45 | |