Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop met volgende eisen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ben op zoek naar een laptop voor een collega, ik heb al de laptop kiezer op Coolblue en Centralpoint.Be gebruikt maar ik kan maar niet mijn ding vinden.

Laptop dient voor 50% mobiel / 50% bureau, ook het bekijken van 3D renders uit o.a SolidWorks.

- i7 7de gen (i5 is ook een optie)
- 8gb / 16gb RAM
- 15/15,6" reflecterend scherm full HD of hoger.
- numeriek en verlicht azerty keyboard
- max. 2.2kg
- ethernet poort (zonder kabeltjes of dockings)
- windows 10 Pro

Ik kwam al snel uit bij de XPS 15 maar helaas geen ethernet poort ...

Help :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 11:28 ]

Alle reacties

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hoi, belangrijk is ook te weten wat voor budget er is. Kan nu allerlei dingen gaan roepen die ver onder of ver boven de prijs zitten. Maar gezien je aan een XPS zit ga ik uit van rond de 1500 Euro. Ik zou eens kijken bij Lenovo als het een laptop voor het werk moet zijn. Die hebben bijvoorbeeld de T serie, mooie goed gebouwde laptops met een super goed toetsenbord en power erin. Want als je echt solid works etc erop gaat draaien heb je bijna een mobile workstation nodig. Zbook Studio is ook nog betaalbaar en ziet er ook nog goed uit. Geen gaming laptop. Waarom ik deze laptops noem? Die zijn gebouwd om af te zien. De Zbooks van en de genoemde Studio draait nu ook mee op het ISS een stuk of 10 dacht ik. Daarvoor was dat veel thinkpads. Die ook zijn gebouwd om af te zien. Bruikbaar in meer omstandigheden dan 70% ze gaat gebruiken.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Als ik de pricewatch voor je invul met jouw eisen kom ik letterlijk op 1 laptop uit:

categorie: Laptops

Vergeet niet dat niet elke 7e generatie i7 gelijk is de HQ is een stuk sneller dan de U versie!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Er zit inderdaad een verschil tussen de processoren waarbij de HQ de snelste en krachtigste is.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Verwijderd

Topicstarter
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:54:
Hoi, belangrijk is ook te weten wat voor budget er is. Kan nu allerlei dingen gaan roepen die ver onder of ver boven de prijs zitten. Maar gezien je aan een XPS zit ga ik uit van rond de 1500 Euro. Ik zou eens kijken bij Lenovo als het een laptop voor het werk moet zijn. Die hebben bijvoorbeeld de T serie, mooie goed gebouwde laptops met een super goed toetsenbord en power erin. Want als je echt solid works etc erop gaat draaien heb je bijna een mobile workstation nodig. Zbook Studio is ook nog betaalbaar en ziet er ook nog goed uit. Geen gaming laptop. Waarom ik deze laptops noem? Die zijn gebouwd om af te zien. De Zbooks van en de genoemde Studio draait nu ook mee op het ISS een stuk of 10 dacht ik. Daarvoor was dat veel thinkpads. Die ook zijn gebouwd om af te zien. Bruikbaar in meer omstandigheden dan 70% ze gaat gebruiken.
Geen SolidWorks zelf maar alleen de tekening openen met een soort van image viewer. 1600 ex. BTW is hier het budget.
NO_Excuses schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:16:
Als ik de pricewatch voor je invul met jouw eisen kom ik letterlijk op 1 laptop uit:

categorie: Laptops

Vergeet niet dat niet elke 7e generatie i7 gelijk is de HQ is een stuk sneller dan de U versie!
Mooi maar 15" / 15.6" is echt de minimum. Ben toch gewoon een XPS aan het overwegen met een adapter :X voor ethernet, extra scherm etc...