Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag de best buy game systeem van mei met een bedrag van €1200,- aanschaffen.
Dit is alleen de eerste keer dat ik zelf een PC in elkaar ga zetten en vroeg me af of alle bekabeling en dergelijke bij de losse componenten zit. Of moet ik nog diverse onderdelen erbij bestellen om hem werkend te krijgen?

Hoop dat jullie me hierin verder kunnen helpen want zou hem graag in 1x werkend willen hebben zonder dat ik nog diverse dingen erbij moet bestellen om hem draaiende te krijgen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke bekabeling?

Een BBG-systeem heeft vaak een voeding en daar zitten alle kabels al aan vast om alle onderdelen te voeden. Moederbord heeft vaak een paar SATA-kabels erbij en een kast heeft vaak al de kabels voor de front-headers ingebouwd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedoelde inderdaad om de componenten met elkaar te verbinden/voeden. Dus eigenlijk is het plug en play zonder extra dingen bij te bestellen. Moet goedkomen! Bedankt voor het snelle antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 22:33
Als het de eerste keer is dat je een PC in elkaar zet zou ik zeker eerst even guides doorlezen en misschien iemand vragen die er ervaring mee heeft om je te helpen, het is niet zo "plug & play" als het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12
Houd er wel rekening mee dat de RX580 bijna niet te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheBrut3 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:23:
Houd er wel rekening mee dat de RX580 bijna niet te vinden is.
Ik zag inderdaad bij meerdere sites dat ze niet meer voorradig zijn. En staat ook nergens duidelijk wanneer ze weer binnen zullen zijn. Weten jullie misschien een mooie alternatief voor videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tim2010 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:12:
Als het de eerste keer is dat je een PC in elkaar zet zou ik zeker eerst even guides doorlezen en misschien iemand vragen die er ervaring mee heeft om je te helpen, het is niet zo "plug & play" als het lijkt.
Bedankt voor het advies! Zal zeker even een guide doorlezen en als ik het voor me heb liggen en denk dat gaat niet lukken heb ik nog wel iemand in de familie die dit vaker heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Een GTX1060.
Over het zelf bouwen, je kan ook een tutorial op youtube checken. Als je zorgvuldig doet wat er in de boekjes staat die er bij de onderdelen zitten, met name die van het mobo, dan is 't m.i. een leuk klusje wat goed te doen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Jesse op 23-06-2017 14:37 ]

Pagina: 1