Terug gaan van ios 11 beta naar ios 10

Pagina: 1
Acties:
  • 2.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:57
Hallo,

ik heb gisteren de 2e beta geïnstalleerd van ios 11 echter bevalt mij deze niet zo. I zou daarom terugwillen naar ios 10. Ik heb op voorhand wel een backup gemaakt in ios 10.

Echter lukt het mij niet om terug te aan naar ios 11. Ik heb in itunes al voor herstellen gekozen waardoor hij zou worden terug gezet worden naar ios 10.3.2 echter lukt dit niet. Hij voert de restore uit maar na het opnieuw opstarten herkend hij de software blijkbaar niet en komt het itunes logo op het scherm van de iphone met hebt kabeltjes eronder.

Ik heb een iphone 7 plus. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
heb je al geprobeerd om manueel het juist IPSW bestand voor jouw iPhone af te halen en je telefoon zo te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zoek hier je iOS 10.3 en via iTunes kun je die dan weer herstellen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Bedankt voor de reacties, heb ik al geprobeerd maar werkt niet. Heb daarnet ook al eens op andere pc geprobeerd maar lukt niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

In iTunes als je op herstel drukt, moet je geloof ik Alt indrukken op je pc. Dan opent je download en kun je de IPSW instellen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
ja heb ik gedaan maar niets lukt er ... zijn er nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kokorico schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:30:
ja heb ik gedaan maar niets lukt er ... zijn er nog andere oplossingen?
(DFU herstel), maar wacht maar even met prutsen. misschien is er wel een simpele optie voor een leek.
stel je vraag ook eens in het iOS11 beta topic, ik gebruik het niet. daar zitten ervaringsdeskundigen die wel iOS11 beta gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple heeft gewoon instructies hoe je je iPhone kunt afmelden en vervolgens weer terug kunt zetten naar de laatste stabiele versie. Lijkt me het beste dat je die instructie volgt, en als het niet werkt contact opnemen met Apple om uit te zoeken waar het fout gaat. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.