Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff3456
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-02-2024
Mijn mobiel is helemaal vast gevroren (het scherm blijft hangen). Hierdoor reageert mijn mobiel nergens meer op. Helaas kan ik ook niet de batterij er uit halen dus eigenlijk kan ik nu niets. Mijn vraag is nu hoe kan ik dit oplossen? Zelf heb ik bedacht om de accu gewoon leeg te laten lopen, helaas was mijn mobiel net volledig opgeladen. Is er een manier waardoor ik mijn mobiel sneller leeg kan laten lopen?

Opnieuw opstarten lukt dus niet en ik kan ook niet in het booth menu komen

Hoop dat iemand het weet, m.v.g. jeff

Beste antwoord (via jeff3456 op 23-06-2017 09:42)

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:17:
...

Om je in ieder geval op weg te helpen. Toestellen die een accu hebben die er niet uit kan, kunnen altijd een softreset (geforceerd opnieuw starten) krijgen, door de aan/uit-knop in te houden voor +/- 10 seconden.
Voor de desire 820 is de knoppencombinatie:

Houd de knoppen AAN/UIT en VOLUME OMHOOG ten minste 10 seconden ingedrukt.

Zie http://www.htc.com/nl/sup...ire-820/howto/586566.html.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jeff3456 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet helaas niet helemaal aan de eisen en wensen die we er voor stellen. Wat heb je bijvoorbeeld zelf al gedaan en gevonden?

Om je in ieder geval op weg te helpen. Toestellen die een accu hebben die er niet uit kan, kunnen altijd een softreset (geforceerd opnieuw starten) krijgen, door de aan/uit-knop in te houden voor +/- 10 seconden.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 23-06-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Met een rotgang ergens tegenaan gooien :+

Nee ik durf met enige zekerheid te zeggen dat gewoon leeg laten lopen de enige optie is.
Dat is vanavond ook al wel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff3456
@NO_Excuses Ik had gehoopt dat er meer manieren zouden zijn. gister avond liep mijn mobiel vast, dus mijn mobiel staat al 9 uren op het zelfde scherm. het vreemde is dat dit probleem nergens op internet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jeff3456 de vraag in mijn vorige post was niet optioneel. Daarbij heb je mijn tip al uitgevoerd?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:17:
...

Voor de desire 820 is de knoppencombinatie:

Houd de knoppen AAN/UIT en VOLUME OMHOOG ten minste 10 seconden ingedrukt.

Zie http://www.htc.com/nl/sup...ire-820/howto/586566.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeff3456
@Gismo1979 wow, ik dacht dat het volume omlaag was, net als bij mijn andere telefoons. wat stom van mij. ik heb vannacht gechat met htc in de vs en in australië maar die konden mij dat niet vertellen. bedankt gismo!! het werkte.
Pagina: 1