Ik was daarnet voor een vriend van me op zoek naar een videokaart, uiteindelijk besloten dat de GTX1070 wel een goede zou zijn voor hem. Dus ik met dit simpele filter op zoek gegaan naar een leuke. Waar ik me aan stoor is dat bij veel GTX 1070 varianten SiComputers veruit de goedkoopste is, maar ze zijn allemaal op status pre-order.
Daarnaast heb ik persoonlijk sowieso een lichte afkeer tegen SiComputers. Niet dat dat een argument moet zijn om deze feature te willen, maar wat ik probeer te zeggen is dat sommige mensen bepaalde webshops gewoon willen mijden. Nu kan dit natuurlijk op zich al als je een bestellijst gaat genereren, maar het zou heel tof zijn als dat in de pricewatch resultaten ook al kan. Het is namelijk best vervelend om de impressie gewekt te krijgen dat een kaart zoals deze pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming €452 moet kosten, terwijl de eerste winkel die hem gewoon op voorraad heeft, er al €500 voor vraagt. En zo doet SiComputers dat wel met meer kaarten:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Founders Edition 8GB
En dat is dan alleen nog videokaarten
TL:DR: Het zou tof zijn als er een extra filter komt waardoor je in het overzicht al bepaalde winkels kan filteren.
Daarnaast heb ik persoonlijk sowieso een lichte afkeer tegen SiComputers. Niet dat dat een argument moet zijn om deze feature te willen, maar wat ik probeer te zeggen is dat sommige mensen bepaalde webshops gewoon willen mijden. Nu kan dit natuurlijk op zich al als je een bestellijst gaat genereren, maar het zou heel tof zijn als dat in de pricewatch resultaten ook al kan. Het is namelijk best vervelend om de impressie gewekt te krijgen dat een kaart zoals deze pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming €452 moet kosten, terwijl de eerste winkel die hem gewoon op voorraad heeft, er al €500 voor vraagt. En zo doet SiComputers dat wel met meer kaarten:
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING
pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 AERO 8G OC
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Founders Edition 8GB
En dat is dan alleen nog videokaarten
TL:DR: Het zou tof zijn als er een extra filter komt waardoor je in het overzicht al bepaalde winkels kan filteren.