Onvrede over GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als ik zo eens rond kijk zie ik toch wat mensen die het niet meer zien zitten met GoT of onvrede over admins hebben.

zie hier:
[topic=178174]
[topic=176372]
[topic=174808] (Machtsmisbruik?)
[topic=174355]
[topic=174353]

Wat vinden jullie hiervan is GoT een beetje lame geworden, en het beheer?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dat zijn twee mensen die lopen te kloten, de rest is tevreden.

Ik vind dat het hier prima word geregeld allemaal, het is niet makkelijk om zo'n grote groep mensen in goede banen te lijden...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat vinden jullie hiervan is GoT een beetje lame geworden, en het beheer?
Mwah, ik vind alleen dat het beleid wat consequenter zou kunnen... ik heb nu het idee dat de adjes/modjes maar wat doen. Goedbedoeld, maar inconsequent. De ene sluit iets, de ander opent hem weer, en de derde sluit hem weer.

Vorige week zag ik een topic die 3x gesloten en weer 2x geopend was.

Dan denk ik: ben eens consequent.

Iemand moet gewoon eens een policy schrijven, en iedere mod/ad zou zich daar aan moeten houden. Weet ook iedereen meteen waar-ie aan toe is ook.

Virussen? Scan ze hier!

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 12:50
Op vrijdag 06 juli 2001 16:17 schreef Pizzaman het volgende:

Ik vind dat het hier prima word geregeld allemaal, het is niet makkelijk om zo'n grote groep mensen in goede banen te lijden...
Helemaal mee eens! :7

Al vindt ik dat sommige doorgewinterde tweakers wel eens wat vriendelijker mogen zijn... geduld is een schone zaak! ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Al vindt ik dat sommige doorgewinterde tweakers wel eens wat vriendelijker mogen zijn... geduld is een schone zaak!
Moeilijk... aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant niet.

Iedereen is als newbie begonnen, en iedereen verdient een antwoord (mits de vraag fatsoenlijk is gesteld natuurlijk).

Maar op den duur gaat het vervelen als je 10x op een dag moet zeggen 'doe dit of dat'. Dan heb ik op den duur ook zoiets van 'ja doei, use the f*** search maar'.

Probleem wat je dán weer hebt is dat je hier een search hebt die gewoon volstrekt niet goed functioneert. Dan kun je wel zeggen, gebruikt de (wel goed functionerende) onnosearch maar, maar die kent bijna niemand...

Suggestie voor een oplossing: link de search-knop door naar de onno-search. Probleem netjes opgelost.

Virussen? Scan ze hier!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
hier nog een draadje;

[topic=176444]

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 06 juli 2001 16:17 schreef Pizzaman het volgende:

Een van die 2 mensen die liepen te kloten heeft toch heel wat posts op zijn naam staan, en niet allemaal onbelangrijk (Broodrooster2).

Verwijderd

Als ik zo eens rond kijk zie ik toch wat mensen die het niet meer zien zitten met GoT of onvrede over admins hebben.
Op vrijdag 06 juli 2001 16:25 schreef 4of9 het volgende:
hier nog een draadje;
[topic=176444]
Hoho, ik spreek hier niet mijn onvrede uit over GoT en/of Mods. Ik snij alleen een onderwerp aan hoe het nog beter kan. ;)

Als ik echte onvrede had, was ik hier niet meer.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 06 juli 2001 16:21 schreef TeknoGecko het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! :7
Pizzaman heeft gelijk, er zijn idd maar een handjevol mensen die lopen te "schoppen". :( Ik vind het nog steeds een verbetering. :)
Al vindt ik dat sommige doorgewinterde tweakers wel eens wat vriendelijker mogen zijn... geduld is een schone zaak! ;)
Het gaat de laatste tijd IMHO een stuk beter! Ook users die zich bot tegenover newbies gedragen krijgen te horen dat dat niet de bedoeling is! Gewoon geduldig uitleggen gebeurt steeds vaker. :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1