Toon posts:

macbook pro 13 early 2013 flits in het scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik een probleem met mijn macbook pro retina early 2015. Zo nu en dan heb ik zowel met youtube als netflix het probleem dat er iets flits op mijn scherm. Ik heb niet in de gaten gehouden of dit tijdens het opladen gebeurt. Zover dat ik weet komt het wel eens voor dat ik zo iets krijg.

Ben wel een apple fan maar niet thuis qua reparatie met zulke dingen. Wil het liefst zelf eerst oplossen met behulp van, voordat ik andere hulpmiddelen ga inschakelen.

Zie link het probleem: https://vimeo.com/222739786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 15:54
Is het nu een 2013 of een 2015 versie? Met die 2015 versie kan je als het goed is nog naar de verkoper voor garantie. Dat zou ik eerst eens doen, of even navragen bij een Apple Reseller of zij weten wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:11

nelizmastr

Goed wies kapot

Lijkt een softwareprobleem. Er komt steeds reclame door. Probeer eens met een adblocker te kijken of een andere browser.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-10 07:56
nelizmastr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:07:
Lijkt een softwareprobleem. Er komt steeds reclame door. Probeer eens met een adblocker te kijken of een andere browser.
Inderdaad, heb drie keer gekeken alleen maar Ikea zag ik. Tevens gebeurt het alleen in dat venster en niet in je gehele scherm.

Ik denk ook dat het door software veroorzaakt wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Dashlane op 23-06-2017 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DGonlag2 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:00:
Is het nu een 2013 of een 2015 versie? Met die 2015 versie kan je als het goed is nog naar de verkoper voor garantie. Dat zou ik eerst eens doen, of even navragen bij een Apple Reseller of zij weten wat het probleem is.
2015 mijn fout