Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-10 17:27
hallo medetweakers,

Ik ben op zoek naar een hdmi stick met android erop die gemist uitzendingen van NPO, RTL, SBS en NET5 kan streamen in prima resolutie zonder het gebruik van telefoon / tablet (dus standelone) met wifi voor rond de 50 euro.

Ik heb een Sony "Smart" tv die helaas geen NPO of RTL app heeft. Nu heb ik ook Ziggo, maar woon in oud UPC gebied waardoor ik een horizonbox (stroomvreter) + extra afstandbediening nodig heb voor interactieve tv. Ik heb ook een RPi met LibreElec voor multimedia die goed werkt maar niet top is voor "gemist" streamen.

Ik heb gekeken naar chromecast / apple tv maar die werken niet standalone of hebben de apps niet. Het wordt waarschijnlijk dus een android stick, maar welke? Het hoeft geen snelheidsmonster te zijn. Alle andere zaken doet mijn RPi al.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 07:44
Misschien niet het antwoord wat je zoekt, maar je zegt dat je al een RPi hebt met LibreElec. Heb je al eens gekeken naar de addon Retrospect? ik gebruik het regelmatig en het bevalt me uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat idd. Retrospect werkt prima. Check het Kodi topic maar even, daar zit ook de ontwikkelaar van Retrospect.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)