Toon posts:

is dit waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
check dit ff :9 : http://www16.big.or.jp/~bunnywk/tb-1333-AXIA0105.html
is dit waar.. of is dit gewoon fake?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Lekkere topic-titel weer :Z

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 21:35

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Lekkere reply weer :Z

Ik weet trouwens niet wat er van klopt: ik ken geen japans (of is het chinees?).

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Op vrijdag 06 juli 2001 16:13 schreef Pizzaman het volgende:
Lekkere topic-titel weer :Z
Duidelijk is dat de poster geprobeerd heeft zijn visie op het alles/niets in een krachtig paar woorden samen te vatten. In een extreme vorm van abstraheren is het orgineel vergaan in een draaikolk van creativiteit.

En ja, dit is waar. Heeft nog een plaatje van op t.net gestaan. Simpel koperen kokersysteem met vloeibaar stikstof. Geil.

Verwijderd

Da's waar, maar dus wel extreem gekoeld.
Ik ken geen japans, maar het zal wel met vloeibare stikstof ofzo zijn gedaan. Dan kun je dus 3 uur benchmarken, en dan moet je je computer gauw uitdoen omdat de stikstof verdampt is. Niet praktisch dus :P

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

een 1,33 GHz op 2,1GHz draaien lijkt me errug sterk, maar je weet maar nooit met die gekke japanners
:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 16:18 schreef Windhoosje het volgende:
een 1,33 GHz op 2,1GHz draaien lijkt me errug sterk, maar je weet maar nooit met die gekke japanners
:P
Nee, das echt wel mogelijk hoor. Zijn wel meerdere meldingen van met foto's van de koelmethode enzo... Moet je trouwes vaak ook een voltagemod op je mobo doen zodat je er een extreem hoog voltage doorheen kunt jagen.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Waar.

Deze bakken zijn gekoeld met vloeibare stikstof. Werktemperatuur van de proc ligt (tijdelijk) rond de -70C (totdat de N2O op is).
Dus niet bruikbaar voor koetjes.

Overigens met Vapor Change en/of waterkoeling + veel peltiers (temp rond de -20 tot -30) moet een snelheid van 1.8 GHz wel mogelijk zijn. Maar dan heb je wel een voltage-mod + extreem veel stroomslurpende rommel nodig om hem stabiel te houden

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Denk ut wel

11.5 x 189.04 = 2173.96 MhZ

vraag me af hoe hij zijn FSB/mp zo hoog heeft gekregen

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Kan je checken op de WCPUID pagina.
onderaan het plaatje staat de code BF1EB02E en dat kan je dan daar opzoeken geloof ik.

Niet?
[Specs]

Pagina: 1