Toon posts:

vreemd ??oplopend proc-gebruik bij nix doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een ka7+athlon700(classic), bij windoos systeemmonitor(idem bij freemeter) geeft ie aan dat het processorgebruik oploopt tot 75% alstie lang aanstaat,terwijl ik er nix op doe..heb geen stand-by of slaapstand aan staan ofzo, en wanneer ik cpuidle draai is 't een proc-gebruik van zelfs 100%....
't gekke is dat wanneer ik een wavje afspeel het processor-gebruik ineens keldert tot 3%...
ik hoop dat iemand me kan vertellen hoe dat nou zit, alvast thanx.

Verwijderd

welk os draai je? Ik heb met win2000 dat als ik outlook express afsluit deze nog steeds 50% proc. belasting geeft, die gooi ik dus in taakbeheer uit (doet ie op de andere pc weer niet, vreemd) CPU idle geeft idd 99% belasting aan maar de temp van de proc gaat wel naar beneden dus.....win me heeft nog weleens de neiging processen uit te voeren, is dan bezig met de system health (harddisk gaat dan ook tekeer)

Verwijderd

Topicstarter
ik draai win98se, verder heb ik niet dat de harddisk tekeer gaat..wèl heb ik outlook express actief(heb kabel)..ik zal 's proberen hoe het gaat wanneer ik die afzet..

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:44
Lijkt me verstandig want OE is een extreem 'zwaar' programma (voor wat het doet).

Rob:
CPU idle geeft idd 99% belasting aan
Dat betekent dus dat je processor slechts voor 1 procent gebruikt wordt, lijkt me dus wel kloppen...