Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welke voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

• dannyvdal
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
ik heb nu een msi r9 390 extreme gaming videokaart, maar mijn voeding kan het niet aan denk ik.
tijdens het gamen viel de pc uit en starten uit zn eigen weer op. ook merkte ik dat mijn voeding erg warm was.
ik heb toen mijn voeding eruit gehaald en een keer goed schoon gemaakt. er kwam wel wat stof vrij. nu word die wel wat minder heet met het spelen met mijn oude videokaart.
heb nu een 600 watt voeding van het merk onbekent
ik weet dat voor die videokaart een voeding van minimaal 750 watt geadviseerd word.
maar heb ook gelezen dat dat gaat om te wat mindere voedingen, die 750 watt moeten leveren, maar daadwerkelijk minder leveren.
ik kan nu een corsair RM650 aankomen.
maar ik vraag me af of ik dan wel kan blijven gamen zonder dat mijn pc uitvalt.
mijn moederbord is asus P9X79 met een i7-3820
32gb ram en een hdd en ssd.

[ Voor 11% gewijzigd door dannyvdal op 22-06-2017 18:41 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iedere goede voeding van 500W of hoger is prima. Met de nadruk op goede. Het merk is gewoon heel belangrijk. Een slechte 700W voeding kan nooit 700W stabiel leveren, een goede 500W voeding kan wel stabiel 500W leveren.

Verwijderd

Om goed advies te kunnen geven is het merk en type van de huidige voeding van belang. Voor hetzelfde geldt is die helemaal niet zo slecht.

• dannyvdal
dan moet ik mijn huidige voeding eruit halen. want het merk kan ik zo niet zien. maar die corsair rm650 voor 80 euro is niet zo slecht toch?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dannyvdal schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:48:
dan moet ik mijn huidige voeding eruit halen. want het merk kan ik zo niet zien. maar die corsair rm650 voor 80 euro is niet zo slecht toch?
Je voeding moet er toch uit als je 'm wil vervangen. Doe dat eerst, dan weet je of je moet vervangen of dat je gewoon een goede in handen hebt en het probleem elders moet zoeken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dannyvdal
ozc600sxs is het type voeding dat ik nu heb

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hier hebben we een verzameltopic voor: Voeding advies en informatie topic - Deel 33

Aangezien belangrijke info (wat je nu hebt) in je topicstart ontbreekt en reacties tot nu toe daar over gingen, werkt het alleen maar verwarrend als ik dit topic ermee merge. Daarom sluit ik dit topic en zou ik je willen vragen om een post zoals je topicstart, maar met de ontbrekende info, daar te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.