ik heb nu een msi r9 390 extreme gaming videokaart, maar mijn voeding kan het niet aan denk ik.
tijdens het gamen viel de pc uit en starten uit zn eigen weer op. ook merkte ik dat mijn voeding erg warm was.
ik heb toen mijn voeding eruit gehaald en een keer goed schoon gemaakt. er kwam wel wat stof vrij. nu word die wel wat minder heet met het spelen met mijn oude videokaart.
heb nu een 600 watt voeding van het merk onbekent
ik weet dat voor die videokaart een voeding van minimaal 750 watt geadviseerd word.
maar heb ook gelezen dat dat gaat om te wat mindere voedingen, die 750 watt moeten leveren, maar daadwerkelijk minder leveren.
ik kan nu een corsair RM650 aankomen.
maar ik vraag me af of ik dan wel kan blijven gamen zonder dat mijn pc uitvalt.
mijn moederbord is asus P9X79 met een i7-3820
32gb ram en een hdd en ssd.
tijdens het gamen viel de pc uit en starten uit zn eigen weer op. ook merkte ik dat mijn voeding erg warm was.
ik heb toen mijn voeding eruit gehaald en een keer goed schoon gemaakt. er kwam wel wat stof vrij. nu word die wel wat minder heet met het spelen met mijn oude videokaart.
heb nu een 600 watt voeding van het merk onbekent
ik weet dat voor die videokaart een voeding van minimaal 750 watt geadviseerd word.
maar heb ook gelezen dat dat gaat om te wat mindere voedingen, die 750 watt moeten leveren, maar daadwerkelijk minder leveren.
ik kan nu een corsair RM650 aankomen.
maar ik vraag me af of ik dan wel kan blijven gamen zonder dat mijn pc uitvalt.
mijn moederbord is asus P9X79 met een i7-3820
32gb ram en een hdd en ssd.
[ Voor 11% gewijzigd door dannyvdal op 22-06-2017 18:41 ]