Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game/Stream PC voor 1300~

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben van plan PC games te gaan streamen met vrienden en ben daarvoor opzoek naar een goede PC build. Ik ben zelf totaal onbekend met wat goed is en niet en vraag hierbij jullie hulp.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en streamen. Denk aan games als Overwatch en PUBG (Playerunknown's Battlegrounds)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is Max 1300 euro. Dit inclusief assemblage kosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik gebruik een LG tv (Specifiek type weet ik niet) en een BenQ ZOWIE RL2455.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zoalng het maar goede kwaliteit is en presteert :)

Ik hoop dat ik met jullie hulp met een goede build eindig. Alvast bedankt!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe kan het dat je bijna alle andere topics heb gemist en hierdoor maar een gedeelte van de startpost invult zoals een boodschappenlijstje?

Ook in reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017 staat een mooi systeem waar je nog wat aan kan veranderen/bijkopen om binnen je budget te blijven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:20:
Ik hoop dat ik met jullie hulp met een goede build eindig. Alvast bedankt!
Moet je wel eerst een build geven die je zelf bij elkaar gezocht hebt als startpunt...

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Hoe professioneel stream je? Als het gewoon voor de spielerij is zou ik er geen extra geld aan uitgeven op dit moment.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-11 19:58
NO_Excuses schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:18:
Hoe professioneel stream je? Als het gewoon voor de spielerij is zou ik er geen extra geld aan uitgeven op dit moment.
Ryzen 1600's zijn prima streamers en kosten ongeveer hetzelfde als een i5 dus qua geld maakt het niet veel uit