Toon posts:

[Gezondheid] Multiple Wave Oscillator, ruggenwervelonsteking

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:25
Achtergrond
Een aantal jaar geleden heeft mijn moeder van rond de 60 een ontsteking op een stuk bot in haar ruggenwervel opgelopen tijdens een noodlottige bezoek aan een fysiotherapeut.

Hiervoor is ze nog steeds onder behandeling bij o.a. de neuroloog in het Erasmus MC en was een breed spectrum aan (intraveneuze) antibiotica voorgeschreven o.a. voor tuberculose. Na een jaar had ze er genoeg van en was ze met de antibiotica gestopt omdat ze volgens de diagnose nog zwaardere antibiotica zou krijgen.

Ook heeft ze geprobeerd gezond te diëten, ging ze naar de masseusse en gelooft ze in (alternatieve) geneeswijzen zoals acupunctuur, lichttherapie, osteopathie en homeopathie. Dit verbaast mij omdat met haar werk als verloskundige/echoscopist ze enigszins een medische achtergrond heeft :|

Het gaat nu wat beter met haar, maar de ontstekingswaarde in het bloed is wisselvallig. Het is moeilijk aan te wijzen waardoor dat komt en wat wel of niet een placebo effect is. Haar medisch dossier is bizar groot, voor mij is het moeilijk om dit allemaal te volgen en is het maar de vraag of ze wel ooit gaat genezen...

Multiple Wave Oscillator
Via google kwam ze te weten over behandelingen met de Multiwave Oscillator. Dit apparaat heb ik een keer kunnen aanschouwen, op het eerste gezicht leek het op een zo'n elektrotherapie behandeling met stroomschokken maar deze schijnt dus dmv elektromagnetische straling een "geneeskrachtige werking" te kunnen hebben.

Ze is aanvullend verzekerd en heeft reeds 9 behandelingen van 65 euro per keer gehad hiermee. Nu stelt ze dat de behandelingen werken en ze het apparaat zelf wil aanschaffen omdat dat op lange termijn (±5 jaar) tot haar pensioen goedkoper uit zou komen. Ook wil ze mijn vader die hartproblemen en diabetes heeft behandelen hiermee, wat ik overigens denk niet zo'n goed idee is.

Zelf geloof ik er niet in en informatie hierover is obscuur. Maar als dit haar helpt, waarom niet? Ze heeft al zoveel geprobeerd en het is haar geld. Alhoewel, de offerte is maar liefst 6500 euro 8)7

Nu weet ik niet of ik mijn ouders toch nog op andere gedachten kan brengen of dat het wellicht een goede investering is voor hun gezondheid. Ik heb haar gevraagd of ze anders liever niet wat langer door kan gaan met aparte behandelingen maar ze is vastbesloten binnen twee weken deze MWO aan te kopen.

BronnenOfferte

• bernard038
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-06 09:03
Een apparaat waarmee je én botonstekingen én diabetes én hartproblemen kan voorkomen / genezen. Wat een wonderapparaat!!!!!1!!!!11!!!!!!
Gelukkig heeft de Vereniging tegen Kwakzalverij de Multi Wave Oscillator vereerd met dit artikel op hun site:
http://www.kwakzalverij.n...wakapparaten-aan-de-kaak/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 23:39
Misschien een beetje botte reactie, maar ik vind de verkopers van dit soort "medische" apparaten gewoon criminele oplichters.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bernard038
SnowDude schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:49:
Misschien een beetje botte reactie, maar ik vind de verkopers van dit soort "medische" apparaten gewoon criminele oplichters.
ik vind je reactie helegaar niet bot. Types die voor veel geld valse hoop verkopen aan mensen die heel er ziek zijn, ook wat mij betreft, crimineel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 23:39
bernard038 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:42:
[...]

ik vind je reactie helegaar niet bot. Types die voor veel geld valse hoop verkopen aan mensen die heel er ziek zijn, ook wat mij betreft, crimineel.
Het probleem is wel dat dat soort mensen heilig gelooft in wat ze doen / verkopen. Ik ken iemand die is magnetiseur, en die is er echt voor de volle 100% van overtuigd dat hij mensen echt helpt.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Het apparaat is misschien wel niet direct verantwoordelijk voor beter herstel maar dat betekent niet dat het niet kan helpen als gevolg van iets anders.

Misschien maakt het de spieren wat losser waardoor de moeder van TS wat makkelijk kan bewegen waardoor alles beter aanvoelt en de ontsteking verminderd. Het apparaat is dan niet direct verantwoordelijk maar indirect wel.

Overigens als dat het geval is zijn er wel goedkopere oplossingen :)

Volgens meneer Lakhovsky zelf kan het zelfs kanker genezen maar als het zo'n wonder apparaat was dan zouden de verzekeraars ze bijna gratis weggeven

edit: heb even wat ingelezen maar wat een onzin (apparaat) zeg 8)7

In latere uitgaven van zijn boek ‘The Secret of Life’, bevatte veel van deze cases. Álle gevallen van kanker, vergrote prostaat, struma (opgezette schildklier), zweren in de spijsverteringskanalen en andere infecties, werden allemaal succesvol behandeld met de MWO van Lahkovsky. Maar de enorme doorbraak in de inzet van de MWO, die eraan leek te komen in de VS, verdween echter als sneeuw voor de zon, toen Lahkovsky in 1942 volledig onverwacht stierf op 73-jarige leeftijd.
En zelfs met conspiracy!
Hij was in de stad kort daarvoor door een limousine aangereden en ondanks zijn protesten belandde hij in een ziekenhuis, om daar onder duistere omstandigheden te sterven. Direct daarna werd zijn apparatuur uit het ziekenhuis verwijderd, waar hij de tests aan het doen was en de patiënten kregen te horen dat de therapie niet langer beschikbaar was.

[Voor 64% gewijzigd door GrooV op 23-06-2017 15:12]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:47

Standeman

Moderator Wonen & Mobiliteit

Prutser 1e klasse

Tja, dit ding valt toch in het rijtje helende piramides, homeopathie, kabels gesmeed door elven in maanlicht, bio-stabiel, etc, etc.

Ik vind het wel heul duur voor een placebo.

Ik zit me trouwens af te vragen wat het zou kosten om zelf zoiets te bouwen? Een paar honderd euro of zo?

@GrooV Planten die kanker krijgen :o 8)7
Technisch gezien kan het wel, maar planten gaan daar niet dood aan en het niet kan uitzaaien :p

[Voor 19% gewijzigd door Standeman op 23-06-2017 15:26]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ketho
Nu kom ik er achter dat het Nederlandse bedrijf achter de Multiwave Oscillator eerder ook het "wondermiddel" Miracle Mineral Supplement (MMS) verkocht en het nog steeds dezelfde eigenaar is van het bedrijf.

Het wordt ook wel (bio)resonantietherapie of magnetotherapie genoemd:Net heb ik samen met haar deze TROS Radar aflevering van 2010 bekeken en daarna dit topic laten zien. Mijn moeder zei dat ze er nog over zou gaan nadenken (en bidden).

Ik had nog wat meer informatie gevraagd, wat betreft de behandelingen betaalt ze slechts 25 euro per keer. De overige 40 euro wordt vergoed voor de eerste 11 behandelingen door de aanvullende verzekering.
Standeman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:22:
Ik zit me trouwens af te vragen wat het zou kosten om zelf zoiets te bouwen? Een paar honderd euro of zo?
Inderdaad, 175 euro voor twee kussens? Dan moet je er wel heel goed op kunnen slapen 8)7
Deze snoer is nog duurder dan glasvezel kabel https://www.meditecheurope.nl/snoer-set-mwo.html

• bernard038
@Ketho
Kweenie of de huisarts van je ouders gelooft in deze hocus-pocus. Maar mocht dat niet zo zijn, misschien zouden je ouders deze 'revolutionaire therapieën' eens aan hem / haar voorleggen.... Want tja.. "het is toch wel goed als de huisarts dit ook weet" of "Hij/zij weet er vast meer van".

Succes!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ketho
De huisarts vertelde haar dat die niet geloofde in homeopathie toen hem eerder vragen daarover werden gesteld. Ze zei dat ze dus niet eens de moeite zal nemen om dit onderwerp ook aan hem voor te leggen

Het lijkt me sowieso duidelijk wat die en elke andere persoon met een gezond verstand over dit onderwerp denkt

(Update 2017.07.03) Zij heeft de beslissing genomen om het niet te kopen

(Update 2021.01.08) :')

[Voor 22% gewijzigd door Ketho op 09-01-2021 11:29]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee