Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Goede vervanging voor mijn complete systeem. Ik wil beginnen met de CPU, mobo en ram om daarna te sparen voor PSU and GPU
Als student zijnde geen budget om alles in 1 keer aan te schaffen, vandaar deze manier. Ik hoop met het nieuwe systeem minimaal 5 jaar vooruit te kunnen (hoeft niet allemaal ultra/high te zijn meer na verloop van tijd)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor de CPU, mobo en ram zou 500 euro samen een mooi bedrag zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Na benchmarks en forums af te struinen heeft ryzen toch mijn voorkeur, maar sta altijd open voor opties en alternatieven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het syeteem gaat vooral gebruikt wordt voor gamen, Player Unknown Battlegrounds, nieuwe COD WW || die gaat uitkomen in november. en eventueel andere high end games.
huidig systeem:
Intel i5-4400 @3,1gHz
een acer-aspire mobo die niet compatible is voor upgrades.
2x 4GB ram sticks (geen idee hoeveel mhz)
Nvidia 645GTX
Mijn gedachten voor nieuwe cpu,mobo,ram
Ik vraag me af of de cpu,mobo,ram compatible zijn met elkaar en wat de ervaringen zijn met deze 3 (voornamelijk mobo) Ik heb zelf nooit overclockt, maar een vriend die is ITer en die kan dat eventueel voor mij doen als dat het waard is.
Mocht er informatie missen, dan hoor ik het graag.
Ik zoek een?
Goede vervanging voor mijn complete systeem. Ik wil beginnen met de CPU, mobo en ram om daarna te sparen voor PSU and GPU
Als student zijnde geen budget om alles in 1 keer aan te schaffen, vandaar deze manier. Ik hoop met het nieuwe systeem minimaal 5 jaar vooruit te kunnen (hoeft niet allemaal ultra/high te zijn meer na verloop van tijd)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor de CPU, mobo en ram zou 500 euro samen een mooi bedrag zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Na benchmarks en forums af te struinen heeft ryzen toch mijn voorkeur, maar sta altijd open voor opties en alternatieven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het syeteem gaat vooral gebruikt wordt voor gamen, Player Unknown Battlegrounds, nieuwe COD WW || die gaat uitkomen in november. en eventueel andere high end games.
huidig systeem:
Intel i5-4400 @3,1gHz
een acer-aspire mobo die niet compatible is voor upgrades.
2x 4GB ram sticks (geen idee hoeveel mhz)
Nvidia 645GTX
Mijn gedachten voor nieuwe cpu,mobo,ram
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 215,95 | € 215,95 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 97,95 | € 97,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 440,90 |
Ik vraag me af of de cpu,mobo,ram compatible zijn met elkaar en wat de ervaringen zijn met deze 3 (voornamelijk mobo) Ik heb zelf nooit overclockt, maar een vriend die is ITer en die kan dat eventueel voor mij doen als dat het waard is.
Mocht er informatie missen, dan hoor ik het graag.