Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613521

Topicstarter
Goedemiddag,

Eindzomer vorig jaar heb ik de Motorola G4 plus (16gb) aangeschaft. Over het algemeen zeer fijne telefoon. Maar sinds een system update 1/2 maanden geleden doen mijn speaker en microfoon het niet meer. Hebben anderen mensen ook deze problemen? Weet iemand hoe het gefixt kan worden? Of moet ik hem maar gewoon terug sturen?

Dankuwel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 613521 Hier op Tweakers wordt een beetje eigen inzet verwacht en ik kan niet in openingspost lezen wat je zelf al gedaan en geprobeerd hebt. Zou je dat kunnen toevoegen?

offtopic:
Verder heb ik even je titel aangepast.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 22-06-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613521

Topicstarter
@rens-br ik had op het internet al gelezen dat als ik mijn telefoon op safe modus zou opstarten, en geluid het dan wel deed, dat het aan een van men apps zou liggen. Maar daar doet het geluid het ook niet. Vervolgens heb ik mijn telefoon nog terug naar fabrieksinstellingen gezet in de hoop dat dat zou helpen, maar helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 613521 dan heb je eigenlijk wel gewoon alles geprobeerd wat ik je ook zou aanraden en dan is een RMA aanvragen denk ik nog de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-06 21:12
Ik heb precies hetzelfde probleem bij de telefoon van mijn vrouw. Safe mode helpt niet en ook terug naar fabrieksinstellingen / cache clearen. Er komt geen geluid meer in of uit de telefoon.

Moet haast wel een software ding zijn en de telefoon terugsturen naar Motorola lijkt dan wel overkill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:20
Je zou nog 1 stap verder kunnen zetten in het software reset proces, en dat is de stock rom opnieuw flashen. Mochten er dan op miraculeuze wijze toch bestanden op de read only /system partitie zijn aangepast (of verkeerd zijn aangepast door de update) dan wordt die misschien met de juiste bestanden overschreven.

Strava

Pagina: 1