Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936583

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan de Alienware Amplifier te kopen, maar ik kom er niet helemaal uit welke graphics kaart ik er bij wil halen.
De kaart moet op z'n minst twee HDMI poorten hebben.

Nu had ik wel even online gekeken, toen kwam ik uit op de Geforce GTX 1080 of de Geforce Titan X.
De monitoren die ik wil gaan gebruiken zijn de Dell Ultrasharp 27inch.

Wie kan mij verder helpen?
Jackpeer

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 936583 op 22-06-2017 10:54 . Reden: iets vergeten te noemen ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:40
Hete beste voor wat? Als je gewoon de beste performance wilt onafhankelijk van de prijs, dan kijk je waarschijnlijk naar een Titan XP of een 1080 Ti. De XP is ongeveer 5% sneller dan de Ti in games, maar ook een paar honderd euro duurder, dus je moet zelf bepalen of je het dat waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Dat ligt er natuurlijk aan.
Wat wil je ermee, en wat zijn je specs.

(ik zoek een auto voor mijn zeer specifieke wensen, welke zal ik nemen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ligt er natuurlijk ook aan welk model Alienware laptop je koopt. Het is natuurlijk onzin om een super dure GPU te kopen, als je een slechte CPU of weinig RAM hebt.

Daarnaast waarom koop je niet gewoon een goede laptop van 600-800 euro en een goede desktop van 800-1000 euro. Kom je waarschijnlijk even ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kob409
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:28
Sluit me volledig bij het bovengestelde aan, moet uitkijken dat je cpu niet te zwak is.

Houd er verder aub rekening mee, dat je niet de volledige bandbreedte tot je beschikking hebt,
als wanneer je gewoon de gpu in een pcie sleuf van je computer zou steken.

Meen dat de graphics amplifier op 4x blijft steken op pcie-3, ipv de volle 16...

In real life, zijn de prestaties met dezelfde kaart in een de amplifier vaak 5-10% minder dan in een pc.

Heb er zelf overigens één gehad in combinatie met een GTX690 en een GTX970 en later nog een GTX1070 geprobeerd.

Absoluut geen klachten.

Ben zelf een laptop freak, maar er gaat niks boven de koeling en de snelheid van een vaste bak...

kob409

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kob409
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:28
Owja, wat ik als eerste gedaan heb, is de stekker van die irritante onboard fan er uitgetrokken.

Dan maar een kortere life-span van het pcie boardje (Waar ik ook nog aan twijfel).

Als ik jou was en je hecht net zoals ik niet al teveel aan garantie, zou ik de amplifier lekker via Ebay bestellen.

Destijds stonden er zat en kosten een fractie van wat ze bij Dell kosten (Just my thoughts).

kob409

Pagina: 1