Beste TV onder 1000 euro.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenDroogne
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey

Ik ben al even aan het zoeken naar de beste tv onder 1000 euro, ik dacht aan een 65" UHD, maar ben nu ook aan het twijfelen om ietsje meer te sparen en te gaan voor 55" OLED TV. Is de oled het waard of niet? Is er misschien een tussen weg? Thoughts?

Groetjes

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom?

Er zijn 1000 TV's onder de 1000 Euro. De een is perfect voor games, de ander perfect om dammen te kijken en de volgende kan je heel mooi met je luchtbuks kapot schieten.

We verwachten een iets uitgebreidere topicstart inclusief een paar modellen die je op het oog hebt, wat je wil aansluiten, je wensen & eisen en dan praten we vaak pas verder.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenDroogne
Sorry, dat is inderdaad een goede opmerking! Mijn excuses. Ik heb momenteel een haier 49" 1080p tv en zou graag upgraden. Met de 1000 euro zou ik dus liefst een zo groot mogelijke tv krijgen die 4k kan afspelen (vb: pricewatch: Philips 65PUS6121 Zwart. Het enige dat de tv moet kunnen is beeld en 1 hdmi ingang om mijn receiver op aan te sluiten. De tv zal gebruikt worden om films mee te kijken, voornamelijk actie. Aangezien ik echter niet veel af weet van tv specificaties leek het mij een goed idee hier eens rond te horen. Ik ben ook niet helemaal vast gebonden aan de 65", een 55" tv met een veel betere kwaliteit zou me misschien meer kunnen bekoren.

Ik gebruik ook een marantz sr7011 voor de beeld upscaling, dus die moet ook niet per se aanwezig zijn in de tv.

Ik weet dat het misschien wat breed verwoord is, maar wat is uw ervaring/mening over die allergoedkoopste 4k modellen, zijn ze zo goedkoop omdat ze op andere beeldkwaliteits vlakken minder zijn, of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door MaartenDroogne op 22-06-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 21:39
MaartenDroogne schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:10:
Sorry, dat is inderdaad een goede opmerking! Mijn excuses. Ik heb momenteel een haier 49" 1080p tv en zou graag upgraden. Met de 1000 euro zou ik dus liefst een zo groot mogelijke tv krijgen die 4k kan afspelen (vb: pricewatch: Philips 65PUS6121 Zwart. Het enige dat de tv moet kunnen is beeld en 1 hdmi ingang om mijn receiver op aan te sluiten. De tv zal gebruikt worden om films mee te kijken, voornamelijk actie. Aangezien ik echter niet veel af weet van tv specificaties leek het mij een goed idee hier eens rond te horen. Ik ben ook niet helemaal vast gebonden aan de 65", een 55" tv met een veel betere kwaliteit zou me misschien meer kunnen bekoren.

Ik gebruik ook een marantz sr7011 voor de beeld upscaling, dus die moet ook niet per se aanwezig zijn in de tv.

Ik weet dat het misschien wat breed verwoord is, maar wat is uw ervaring/mening over die allergoedkoopste 4k modellen, zijn ze zo goedkoop omdat ze op andere beeldkwaliteits vlakken minder zijn, of niet?
Als je een 65" wil onder de 1000 euro dan shop je wel aan de onderkant van de markt. Kwaliteitsverschillen met duurdere varianten komen nog beter aan het ligt als het beeld groter is natuurlijk dus kijk goed of je dat echt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenDroogne
Malt007 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:02:
[...]

Als je een 65" wil onder de 1000 euro dan shop je wel aan de onderkant van de markt. Kwaliteitsverschillen met duurdere varianten komen nog beter aan het ligt als het beeld groter is natuurlijk dus kijk goed of je dat echt wilt.
Het is daarom dat ik dacht: ik vraag het even rond. Wil zeker geen 1000 euro uitgeven aan een tv om dan te ontdekken dat ze bespaard hebben op de beeldkwaliteit. Denk je dat dat model dat ik gelinkt heb dat probleem heeft? En zijn er misschien specs waar ik het best eens naar kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaartenDroogne schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:07:
Hey

Ik ben al even aan het zoeken naar de beste tv onder 1000 euro, ik dacht aan een 65" UHD, maar ben nu ook aan het twijfelen om ietsje meer te sparen en te gaan voor 55" OLED TV. Is de oled het waard of niet? Is er misschien een tussen weg? Thoughts?

Groetjes
Doorsparen voor product: LG B6V

Geen LED tv kan wat een Oled kan, zelfs QLED niet. Zwart is zwart, betere kijkhoeken, etc etc. Verdiep je er maar eens in. Ik heb nooit een LCD/LED willen hebben omdat ik nog nooit 1 heb gezien met beeld zoals ik het wil hebben. Ik kom dan ook van plasma.

Ga naar een goede winkel (ik ben tevreden over Plattetv.nl, die hebben ook winkels). Neem iets mee van jezelf op USB met ook wat mooie donkere beelden (bijv Lord of the Rings), zet in de winkel de tv op ISF Dark (bij LG) of bij een ander merk op Cinema stand en vergelijk. Wedden dat jij geen LED meer wil. ;)

NB: bovenstaande tv is voor €1600,- te scoren. FF onderhandelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:46:
[...]

Doorsparen voor product: LG B6V

Geen LED tv kan wat een Oled kan, zelfs QLED niet. Zwart is zwart, betere kijkhoeken, etc etc.
Hoe doet een OLED het als achter de zitpositie een grote glazen schuifpui is waar de zon door naar binnen schijnt? Is dat een en al reflectie dan of het beeld bijna niet meer zichtbaar/flets of speelt dat bij OLED totaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:25:
[...]

Hoe doet een OLED het als achter de zitpositie een grote glazen schuifpui is waar de zon door naar binnen schijnt? Is dat een en al reflectie dan of het beeld bijna niet meer zichtbaar/flets of speelt dat bij OLED totaal niet?
Ik heb een serre op zuid en heb geen problemen. Gewoon lekker kijken al is in de avond het mooist natuurlijk.
Pagina: 1