Vervangende DVR voor IP Cameras

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Heren, dames,

Ik heb op de zaak een setje IP cams draaien (Konig Sec-dvr408), maar na een paar weken gezeik te hebben gehad met dat ding (Raakte steeds zijn settings kwijt), ben ik verder gaan zoeken. Deze DVR (op basis van Zhuhai RaySharp hardware), heeft dus een rootkit, welke ik niet kan weghalen. Er is geen firmware beschikbaar voor dit ding, dus ik kan niets meer doen. Deze systemen zijn zo lek als een mandje.

Ik ben opzoek naar een vervangende DVR, het liefst geen China-spul meer om dit gezeur in het vervolg te voorkomen. Het budget speelt geen hele grote rol. De enige eis die ik heb is dat het een 8-kanaals DVR is, met opname mogelijkheid.

Alles wat ik kan vinden is op basis van dezelfde hardware als wat ik al heb. Er zijn nieuwere modellen, maar het vertrouwen in dit bedrijf is weg.

Heeft iemand aanbevelingen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik gebruik zelf een Synology NAS voor een setup met 5 Foscam IP camera's en daar ben ik zeer tevreden over. De veiligheid ligt stukken hoger dan gesloten Chinese DVR boxen en je bent zeer flexibel qua opname instellingen. De software voor live kijken en terug kijken is ook dik in orde. Met 8 camera's moet je misschien wel een wat zwaarder model hebben, afhankelijk van de gebruikte framerate en resolutie.

Ze hebben ook een dedicated NVR. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik neem aan dat hij op hetzelfde platform is gebouwd. Qua specificaties past hij goed bij je situatie: pricewatch: Synology Network Video Recorder NVR216 (9-kanaals)

Ik heb alleen niet gekeken of je camera's ook compatible zijn, maar ze ondersteunen er bijzonder veel.

[ Voor 35% gewijzigd door Bigs op 22-06-2017 09:50 ]