Toon posts:

Jongste tweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 951 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben TechGeek en ik wordt op 21 juli 11 jaar.
Ben ik de jongste tweaker? :)

Alle reacties

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Dat zou best kunnen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/cache/instances/folder289/52801289.jpg

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scaper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

Afbeeldingslocatie: https://vignette1.wikia.nocookie.net/meme/images/5/5d/Y04petergriffin.jpg/revision/latest?cb=20151005190913

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Blijkbaar wel de jongste, maar niet de meest kinderachtige ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Wat voor reacties wil je anders? :+

Wellicht ben je de jongste tweaker, wellicht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:)

Vroeg het me gewoon af...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 21:06
The question is; had je ook de hoogste CITO score? 😎

Welkom jongen, velen zullen jaloers zijn op je leeftijd.

[ Voor 33% gewijzigd door remzor op 22-06-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha!
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 11:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

remzor schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:41:
The question is; had je ook de hoogste CITO score? 😎
Met 10 jaar lijkt me nog niet dat ie in groep 8 zit, of hij is hoog begaafd 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Lawwie!

Klopt, ik ben hoogbegaafd en heb een klas overgeslagen. Ook ben ik naar een school voor hoogbegaafden gegaan. Daar hebben ze me een klas terug gezet, zodat ik bij leeftijdgenoten in de klas zou zitten. Zit nu in groep 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scaper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 12:38

scaper

the leGend

En wat is de definitie van een tweaker? Dat je je aanmeldt op een tech-nieuws website ?

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lawwie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Met 10 jaar lijkt me nog niet dat ie in groep 8 zit, of hij is hoog begaafd 8) .
Onderwijs is veranderd - mijn kleuter van 4 krijgt al paar jaar Cito-toetsen 8)7

Dus een 10/11-jarige zal ook als hij nog niet klaar is om naar het middelbaar te gaan genoeg toetsen voor de kiezen gehad hebben.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

Rannasha

Does not compute.

Lawwie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:42:
[...]

Ik zat met 10 jaar al in groep 8. Een klas overslaan op de basisschool is niet heel erg ongewoon.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

We kunnen hem wel plagen maar ik vind het onwijs gaaf dat een jongen van 10 jaar zijn weg weet te vinden naar het GoT forum.

Misschien moeten we hem wijzen op de huisregels en voorstellen dat hij eens goed rond gaat kijken en lezen. Zodat hij op de onderwerpen uitkomt die hem interesseren. Ik stimuleer dit gedrag maar al te graag!

WELKOM TechGeek!!!

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:43:
Hey Lawwie!

Klopt, ik ben hoogbegaafd en heb een klas overgeslagen. Ook ben ik naar een school voor hoogbegaafden gegaan. Daar hebben ze me een klas terug gezet, zodat ik bij leeftijdgenoten in de klas zou zitten. Zit nu in groep 7.
Hoogbegaafd en "ik wordt" in je TS schrijven... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:00
NeHoX schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:45:
We kunnen hem wel plagen maar ik vind het onwijs gaaf dat een jongen van 10 jaar zijn weg weet te vinden naar het GoT forum.
Nog twee jaar en hij heeft een kind.

Overigens ik ben zelf 10, dus je bent niet de jongste.
(op het interweb is altijd alles waar)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 12:54
Trots!

Ik begon ook op jouw leeftijd! Begon met het inbouwen van een cd-brander in een kant en klare packard bell op die leeftijd. Toen ik 13 was bouwde ik met zelf geselecteerde componenten mijn eigen PC. In die tijd was je wel de grootste nerd van de school ongeveer... Maar ik heb wel een hoop geleerd!

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij ook 10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Mooi toch, genoeg jeugd die wel de hele dag gebruik maakt van hun mobieltje en naar dat schermpie zit te staren, maar niet weet wat een .html, of .zip is om maar wat te noemen. Beetje daarin verdiepen is alleen maar goed voor de toekomst qua IT experts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of je de jongste Tweaker bent durf ik niet te zeggen, het zou best kunnen dat er meer jonge mensen zijn die zich verborgen houden, natuurlijk. :) Het is erg leuk dat je geïnteresseerd bent in IT en dat je je daarom op Tweakers hebt aangemeld, hopelijk vind je het hier leuk en laat je die passie voor IT een beetje groeien. Het is een heel mooi vakgebied. ;)

Tegelijkertijd ben ik wel bang dat ik dit topic moet sluiten. Niet om je te pesten, maar gewoon omdat we het forum graag schoon en ontopic willen houden. Dit topic is namelijk niet meer dan een stukje "slowchat" zoals we dat noemen, en hoewel dat op zijn tijd heel leuk kan zijn houden we dat graag zo veel mogelijk op de daarvoor aangewezen plaatsen.

Wat betreft de andere mensen die hier een beetje lullig reageren: ga je schamen. :N Denk even terug naar je eigen jeugd toen je als tienjarige enthousiasteling heel vrolijk werd van Mecano, technische Lego, je scheikundesetje of je eerste programmaatje in BASIC.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.