I have usernames older than you.
Dat is niet helemaal waar. Ook CompactFlash kan verschillende snelheden hebben, dat hangt af van de controller die erop zit. Met name de data transfer-rate kan flink verschillen.Op vrijdag 06 juli 2001 15:51 schreef cyberjoy het volgende:
Compact flash is compact flash.. er is niet of nauwelijks verschil tussen de merken.
Kijk voor de lol eens hier:
http://www.robgalbraith.com/reports/2001_07_04_compactflash.html
Maar het CF dat je in de gemiddelde PC-winkel koopt verschilt inderdaad heel weinig. Pak Dane-Elec ofzo, dat bevalt mij prima en is niet echt duur.
Verwijderd
Ja je hebt gelijk, maar idd maakt het niet veel uit als je in de Nederlandse winkels gaat kijken.
Okee, dus het maakt wel uit, leidt ik hieruit af. Nou ja, ik ga het artikel wel ff doorspitten: Ik kan die zooi namelijk online kopen, maar ook bij de lokale dynabyte. Maakt kwa prijs niet echt veel uit .. hm .. benieuwd naar artikel. Dank, tot zover!
I have usernames older than you.
Ik heb een spotgoedkoop CompactFlash kaartje gezien (en gekocht) op powerline.nl:
64 MB voor maar 155,- (excl. 20,- rembours)
64 MB voor maar 155,- (excl. 20,- rembours)
Verwijderd
Laat je niet gek maken! Er zit wel degelijk VEEL verschil in kaarten. De 1 is snel de ander is betrouwbaar. Ik ben even vergeten hoe die snelle ook al weer heet, maar ik zal morgen voor je bellen ze zijn nu gesloten. Ga maar eens naar een echte fotospeciaalzaak daar vertellen ze je wel wat snel is. Ik heb nu een Sandisk, Buffalo en een DataFab. Die Sandisk is alles behalve snel, het is gewoon een bekend merk, meer niet. Sommige kaarten worden ook zo traag als stront tegen de tijd dat ze bijna vol zitten, defragmentatie en wegschrijfsnelheid,daar moet je op letten.
OK even wat info die nog niet echt wijdverspreid is (denk ik).
Dane-Elec maakt compactflash geheugen van zeer goede kwaliteit, voor een zeer schappelijke prijs, betrouwbaar en niet al te duur spul dus.
Binnenkort maken ze echter van dezelfde IO-spulletjes gebruik als Lexar (die ontzettend snel zijn, zoals je in de test die Daniel door de link te geven liet zien).
Wacht dus nog een week of 5-6 en koop Dane-Elec spul, goedkoop, snel en betrouwbaar, wat wil je nog meer?
Lexar 12X is schurftesnel in USB en FireWire toepassingen, en als Dane-Elec werkelijk met die bussen gaat werken, krijg je dus een superproduct
Dane-Elec maakt compactflash geheugen van zeer goede kwaliteit, voor een zeer schappelijke prijs, betrouwbaar en niet al te duur spul dus.
Binnenkort maken ze echter van dezelfde IO-spulletjes gebruik als Lexar (die ontzettend snel zijn, zoals je in de test die Daniel door de link te geven liet zien).
Wacht dus nog een week of 5-6 en koop Dane-Elec spul, goedkoop, snel en betrouwbaar, wat wil je nog meer?
Lexar 12X is schurftesnel in USB en FireWire toepassingen, en als Dane-Elec werkelijk met die bussen gaat werken, krijg je dus een superproduct
Bericht hierboven
Pagina: 1