Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC rond de 1200 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,
Ik ben van plan om een game pc te kopen rond de 1200 euro. Deze ga ik zelf bouwen.
Ik heb zelf niet al te veel ervaring (men eerste pc) maar ik heb wel onderzoek gedaan naar wat de beste components zijn. Ik heb al een lijstje samengesteld maar een vriend van mij zei dat ik beter een amd ryzen kon kiezen. Als iemand tips heeft of iets weet dat beter past laat het graag weten.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om vooral te gamen. als liefst 60 fps of hoger op een zo hoog mogelijke settings.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn pc mag rond de 1200 euro zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geest componenten dus het belangrijkste is dat hij het goed doet.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeuren is niet het grootste probleem bij het maken van de computer.

Ga je overklokken?
Overklokken hoeft niet van mij.

De lijst met componenten:

Intel Core i5 7500 - 3.4 GHz
€ 203,05

Gigabyte GA-H270-Gaming 3 - 1.0
€ 120,95

Crucial MX300 - Solid state drive
€ 99,00

Corsair RMx Series RM550x
€ 94,95

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G - Grafische kaart
€ 321,00

Toshiba P300
€ 72,95

Corsair Vengeance LPX - DDR4
€ 126,95

Be quiet! Pure Rock
€ 39,50

Cooler Master MasterBox 5
€ 69,95

Microsoft Windows 10 Home (NL) - Licentie
€ 95,25

Dit bij elkaar is :€ 1.243,55

Alvast bedankt voor het lezen (en eventueel de info/tips)
Een fijne dag nog.

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Je kan voor ca 20 een Windows pro licentie kopen, heb je nog Ryzen 1600 overwogen?

Star Citizen Referral Code

Verwijderd

Waar heb je de prijzen vandaan? Een Pure Rock voor 4 tientjes en de Masterbox 5 voor €70 is ook te hoog, hetzelfde geldt voor W10.

Kijk ook eens naar Ryzen 5. Daarmee krijg je meer waar voor je geld.

Als je geen randapparatuur hebt ontbreken monitor en invoerapparaten in je lijst.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:49:
Waar heb je de prijzen vandaan? Een Pure Rock voor 4 tientjes en de Masterbox 5 voor €70 is ook te hoog, hetzelfde geldt voor W10.

Kijk ook eens naar Ryzen 5. Daarmee krijg je meer waar voor je geld.

Als je geen randapparatuur hebt ontbreken monitor en invoerapparaten in je lijst.
De prijzen heb ik op azerty.nl gevonden. Een monitor en invoerapparaten heb ik al.
Naar de ryzen zal ik kijken aangezien de comment hierboven ook dit zei.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:21
Onderdelen kunnen goedkoper, maar zijn goed uitgezocht.

Hou er rekening mee dat door cryptomining videokaarten steeds moeilijker leverbaar worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:53:
[...]

De prijzen heb ik op azerty.nl gevonden.
Maak eens een mooi lijstje middels de Pricewatch.
Een monitor en invoerapparaten heb ik al.
Staat niet als zodanig in de topicstart terwijl het wel gevraagd werd. Welk merk en type monitor?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:06:
[...]

[...]

Staat niet als zodanig in de topicstart terwijl het wel gevraagd werd. Welk merk en type monitor?
De monitor die ik heb is een Iiyama G-MASTER Black Hawk GE2788HS-B2 1 ms reactietijd.

Verwijderd

Dat is een monitor met Freesync. Zou ik proberen een RX 580 te scoren ipv een GTX 1060.

• jaspervv99
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-11 19:41
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:27:
Dat is een monitor met Freesync. Zou ik proberen een RX 580 te scoren ipv een GTX 1060.
Een 580 ga je niet vinden voor een redelijke prijs en levertijd met de huidige markt. Zou ik eerder voor een fatsoenlijke 1060 pakken die wel te verkrijgen is. Ook moet je je afvragen of deze freesync additie het waard is om een rape-prijs te gaan betalen voor een RX kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door jaspervv99 op 22-06-2017 16:38 ]

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
jaspervv99 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:37:
[...]

Een 580 ga je niet vinden voor een redelijke prijs en levertijd met de huidige markt. Zou ik eerder voor een fatsoenlijke 1060 pakken die wel te verkrijgen is. Ook moet je je afvragen of deze freesync additie het waard is om een rape-prijs te gaan betalen voor een RX kaart.
Wachten kan ook nog hè. ;)

• jaspervv99
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-11 19:41
Menno02 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:49:
[...]

Wachten kan ook nog hè. ;)
Klopt, maar die zullen ook weer in no-time gaan!

Verwijderd

Topicstarter
jaspervv99 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:37:
[...]

De 1060 worden nu ook gekocht door cryptominers dus dat maakt niet zo veel uit.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:06:
[...]

[...]

Dit is de nieuwe lijst waarmee ik ben gekomen met de Rayzen die jullie aanbevolen.
gallery: willem haas
Pagina: 1