BOSE SOUNDLINK COLOUR als basbox voor laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Beste mensen,

Is het mogelijk om een bluetooth speaker zoals de BOSE SOUNDLINK COLOUR, als extra basbox voor een laptop te gebruiken naast geïntegreerde speakers van de laptop?
Of worden de laptop speakers uitgeschakeld zodra je via bluetooth deze speaker aan de laptop koppelt? Ik vraag dit om ook het stereo effect van de laptop speakers te kunnen blijven gebruiken.

Mvg,
Simon

[ Voor 44% gewijzigd door DJ Chicken op 21-06-2017 13:03 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10 20:41
Bij een bluetooth verbinding zal de audio naar de bluetooth ontvanger worden gestuurd. De speakers van de laptop zullen dan dus geen geluid produceren, dit zal dan uit de Bose speaker komen (wat over het algemeen ook juist de bedoeling is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
remzor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:28:
Bij een bluetooth verbinding zal de audio naar de bluetooth ontvanger worden gestuurd. De speakers van de laptop zullen dan dus geen geluid produceren, dit zal dan uit de Bose speaker komen (wat over het algemeen ook juist de bedoeling is).
Duidelijk.
In mijn geval niet wenselijk. De BOSE SOUNDLINK COLOUR speaker is 'mono'. Ik wil graag mijn stereo ook behouden. Zij er stereo varianten van een BOSE SOUNDLINK COLOUR of andere manieren of toch je stereo output te behouden?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10 11:53

JTfoto

Work hard

Voor zover ik weet niet. Waarom zou je niet gewoon een normaal pc-speaker setje aanschaffen? Die klinken meestal ook niet heel erg slecht en je hebt een hoop keuze. Voor het bedrag van een bose soundlink colour kun je al snel wat beters krijgen in de pc-speaker markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10 20:41
Als je bijvoorbeeld 2 keer de SoundLink Revolve aan zou schaffen kun je deze in stereo pairen met je laptop/pc/smartphone etc.

Twee keer een color = party mode, geen stereo.
Maar je zou er dan dus 2 voor nodig hebben, waar dus uiteraard een ander prijskaartje aanhangt.