Lian Li PC-O8 Top fans als intake of outake

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Beste Medetweakers

Ik ben in het bezit van de Lian Li PC-O8 alleen vind ik mijn videokaart na 15 min vrij luidruchtig en warm worden. 80 graden bij 2200 rpm. Hier blijft hij dan wel stabiel hangen.

Mijn Lian Li heeft custom waterkoeling waardoor er geen enkele fan in de pc zit die koude lucht in de pc blaast. Enkele aan de achterzijde zit 1 Outake fan.

Wat mijn vraag is.

Voordat ik 2 nieuwe fans ga kopen. Ga ik hier iets van merken als ik 2 fans als intake monteer in de top of de case ?

Hier even wat foto's

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MzLCN6A.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uCmUW05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-09 08:18
Ja daar ga je wel wat van merken aangezien je nu helemaal geen (koele) lucht de kast in laat blazen. Front intake is het beste, maar intake aan de bovenkant is ook geen probleem zolang je maar lucht in de kast zelf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
BlazeMuis schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:18:
Ja daar ga je wel wat van merken aangezien je nu helemaal geen (koele) lucht de kast in laat blazen. Front intake is het beste, maar intake aan de bovenkant is ook geen probleem zolang je maar lucht in de kast zelf krijgt.
Dankje wel :) Dan ga ik hier nog 2 als intake plaatsen. Front intake is helaas bij de lian li niet mogelijk. Nu krijgen de HDDs wat frisse lucht. Ik heb het niet bedacht lian li wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-09 12:58
Is echt een kast voor waterkoeling heb hem zelf ook en heb de achterste fan als intake en boven in outtake werkt ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
KevinSetz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:06:
Is echt een kast voor waterkoeling heb hem zelf ook en heb de achterste fan als intake en boven in outtake werkt ook goed
Wat voor temps haal jij met je videokaart ? Momenteel na 2 potjes via staat ie al op 83 graden

Ik heb nu de top als intake en achter als outake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk merk en type videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-09 12:58
Ik heb rog 1080gtx oc en haal 70 graden en fans aardig stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
asus strix gtx 1080 A8G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
asus strix gtx 1080 A8G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
KevinSetz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:14:
Ik heb rog 1080gtx oc en haal 70 graden en fans aardig stil
Welke toerental heb je hem staan dan ? ik haal 82 op 2400rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is dat je bij boven intake de lucht niet bij de videokaart gaat krijgen. De videokaart haalt de lucht van onder. Is er geen intake mogelijk in de bodem van de behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:23:
Probleem is dat je bij boven intake de lucht niet bij de videokaart gaat krijgen. De videokaart haalt de lucht van onder. Is er geen intake mogelijk in de bodem van de behuizing?
Nee daar is bij lian li niet echt over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden' In dit geval je portemonnee, gooi er nog een waterblok voor je GPU tegenaan en je vangt twee vliegen in 1 klap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
HammerNL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:49:
'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden' In dit geval je portemonnee, gooi er nog een waterblok voor je GPU tegenaan en je vangt twee vliegen in 1 klap :)
Hahaha ja dat kan een oplossing zijn alleen wordt de pc wel erg duur + me garantie van me videokaart vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
Is het beter om 3x de fans als uitlaat te monteren ? Zodat alle warme lucht weg gezogen wordt. Er is nu geen enkele fan die koude lucht in de behuizing blaast.
Pagina: 1