Hallo,
ik heb een raar probleem, net een nieuwe pc inelkaar gezet (alleen nieuwe onderdelen)
in het boot menu werkt mn muis en toetsenbord normaal(heb legacy usb opties aan en uit gezet in boot menu)
en gereset meerdere malen
ik stop mijn windows 7 installatie cd erin waana bij het installeren de muis en toetsenbord uitvallen
ik op zolder zoeken en vind een toetsenbord uit je jaren 90 waarbij hij het wel doet! dus heb windows 7 kunnen installeren
ik heb alle usb poorten geprobeerd
ik wil graag de moederbord drivers installeren want ik denk dat daar het probleem ligt? maar met het toetsenbord alleen krijg ik de driver installatie niet geinstalleerd...en heb geen oude muis
wat denken jullie hier over? mist er wat informatie ? laat het me weten!
specs :
AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
Asus Prime A320M-K
Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G
Seagate Barracuda, 2TB
Enermax Ostrog Lite Black Hairline
Crucial CT8G4DFD8213
Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart
Corsair CX450M
groeten Thijs
ik heb een raar probleem, net een nieuwe pc inelkaar gezet (alleen nieuwe onderdelen)
in het boot menu werkt mn muis en toetsenbord normaal(heb legacy usb opties aan en uit gezet in boot menu)
en gereset meerdere malen
ik stop mijn windows 7 installatie cd erin waana bij het installeren de muis en toetsenbord uitvallen
ik op zolder zoeken en vind een toetsenbord uit je jaren 90 waarbij hij het wel doet! dus heb windows 7 kunnen installeren
ik heb alle usb poorten geprobeerd
ik wil graag de moederbord drivers installeren want ik denk dat daar het probleem ligt? maar met het toetsenbord alleen krijg ik de driver installatie niet geinstalleerd...en heb geen oude muis
wat denken jullie hier over? mist er wat informatie ? laat het me weten!
specs :
AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
Asus Prime A320M-K
Gigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G
Seagate Barracuda, 2TB
Enermax Ostrog Lite Black Hairline
Crucial CT8G4DFD8213
Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart
Corsair CX450M
groeten Thijs