Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936123

Topicstarter
Ik heb 2 jaar geleden een game pc in elkaar laten zetten, ik ben er klaar mee en wil hem verkopen
de PC werkt nog geweldig en kan veel games nog goed runnen
Hierin zit:
1x GTX 980 KFA 2GB
2x 4 GB ram dus in totaal 8GB
1x Intel Core i5-4460
Als behuizing een Sharkoon midi tower met groene led verlichting
Er zit een harddisk van 500 GB in
Geen DVD station
1x wifi ontvanger 150 mbps
Ik zou graag willen weten wat ik hiervoor kan krijgen en of ik hem misschien beter in onderdelen kan verkopen :? alvast bedankt, Ron

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Zonder specs van Ramgeheugen, voeding, HD, WiFi ontvanger e.d. kan er geen prijs bepaald worden. Gaarne de standaard layout te gebruiken inc specs van elk component.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
In onderdelen verkopen is niet praktisch.
Zelf denk ik dat tussen de 650 en 750 een mooie prijs is.
Afhankelijk van de overige componenten zoals mobo en voeding.
Probeer alles even in een wenslijst te zetten.
2x 4gb corsair dominator platinum is natuurlijk duurder dan 2 van die groene reepjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 10:00
Slavy schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:38:
Zonder specs van Ramgeheugen, voeding, HD, WiFi ontvanger e.d. kan er geen prijs bepaald worden. Gaarne de standaard layout te gebruiken inc specs van elk component.
En even als aanvulling is de GTX 980 niet in een 2GB uitvoering. De 960 wel. GTX 980 begint bij mijn weten vanaf de 4GB aan VRAM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Readdy schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:45:
[...]

En even als aanvulling is de GTX 980 niet in een 2GB uitvoering. De 960 wel. GTX 980 begint bij mijn weten vanaf de 4GB aan VRAM.
Sterker nog, dit zou de 6GB versie zijn: http://www.kfa2.com/kfa2/...force-gtx-980-ti-hof.html

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-05 14:47
Dat is een 980 Ti, andere koek dan een 980. Het lijkt me dat ie deze heeft: http://www.kfa2.com/kfa2/...kfa2-geforce-gtx-980.html

Waar baseer je op dat ie een Ti HOF zou hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ondanks dat je in het goede subforum lijkt te zitten, had je DAA beleid gelezen (en dan voornamelijk helemaaaal onderaan de pagina)?

Dat gezegd hebbende; als je je spullen te koop gaat zetten, zorg voor een complete inventaris (merk, type, subtype) van elk produkt wat in de PC zit. Hierdoor kunnen potentiele kopers beter inschatten wat ze aangeboden krijgen en welke prijs ze hiervoor realistisch vinden.

Mijn mening: verkoop de GPU los; daar kan je best een goede prijs voor krijgen gezien de huidige markt (crypto-mining zorgt voor een tekort aan game-kaarten) en pak eventueel een (klein) verlies op de overige spullen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan, dus bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.