Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn vrouw die sportinstructeur is, denk aan groepslessen als Zumba en Aerobics en zo. Ze heeft nu een laptop die op zich prima is voor nu, maar ze loopt tegen een aantal ongemakkelijke dingen aan waardoor de wens veranderd is. De huidige laptop heeft bijvoorbeeld een actieve koeler die herrie maakt en de les verstoort. Daarnaast heeft ze nu met 1 SSD altijd gebrek aan diskruimte omdat ze met een enorme collectie van muziek en videobestanden zit. Een SSD voor Windows en een HDD voor alle media zou een oplossing kunnen zijn.
Belangrijke eisen:
Windows 10. Muziek afspelen is het primaire doel, daarnaast video's afspelen en kantoorapplicaties als office en internet browsen: Facebook, YouTube, enz. Geen games, geen videobewerking, geen super spannende zaken.
Wat is je budget?
Niet zo heel belangrijk, maar rond 500 zou ideaal zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ze sjouwt de laptop overal naar toe dus het gewicht is heel belangrijk, daarnaast is de accuduur ook wel van belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.
Zelf al wat onderzoek gedaan in de pricewatch en daar vind ik eigenlijk alleen onderstaande Acer waarvan ik nog twijfel of deze passief gekoeld is.
Belangrijke eisen:
- Passief gekoeld
- Heeft een SSD en een HDD (of vrij slot voor een HDD)
- Klein en lichtgewicht (<15inch)
- Heeft een HDMI uitgang voor het aansluiten van een externe monitor.
Windows 10. Muziek afspelen is het primaire doel, daarnaast video's afspelen en kantoorapplicaties als office en internet browsen: Facebook, YouTube, enz. Geen games, geen videobewerking, geen super spannende zaken.
Wat is je budget?
Niet zo heel belangrijk, maar rond 500 zou ideaal zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ze sjouwt de laptop overal naar toe dus het gewicht is heel belangrijk, daarnaast is de accuduur ook wel van belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur.
Zelf al wat onderzoek gedaan in de pricewatch en daar vind ik eigenlijk alleen onderstaande Acer waarvan ik nog twijfel of deze passief gekoeld is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire ES1-332-P7SA | € 429,- | € 429,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 429,- | |