Beste Tweakers,
Ik ga na de zomer een MBO - ICT Niveau 4 opleiding doen van 3 jaar, ik ben van plan om de opleiding in 2 jaar te doen en dan zou ik graag HBO - ICT willen doen. Dus een laptop waar ik een tijdje mee door kan.
Minimale specs van de laptop.
- 15.6 Inch IPS Scherm
- I7 met 4 cores
- 8GB Ram met Upgrade mogelijkheid naar 16GB
- Dedicated Gpu
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop vooral gebruiken voor school, Verder een beetje foto en videobewerking en gamen ga ik voornamelijk op mijn desktop doen maar een potje csgo kunnen spelen zou fijn zijn.
Wat is je budget?
Mijn absolute max is €1300 maar heb liever minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, Ik ga de laptop elke dag mee naar school nemen dus gewicht mag niet te zwaar zijn. Verder heeft batterijduur niet de hoogste prioriteit aangezien er op school overal stopcontacten zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb graag en redelijk bekend merk, niet een raar merk uit china.
Aanvullingen:
Zelf een SSD/HDD of Ram er bij zetten is geen probleem.
Wat ik zelf al gevonden heb: https://tweakers.net/pric...839;527815;482118;722419/
Op het moment zit ik tussen deze laptops te twijfelen, maar mijn voorkeur gaat denk ik toch wel naar de MSI GS60 6QD
Aanvulling of opmerkingen zijn altijd welkom!
Alvast bedankt
Ik ga na de zomer een MBO - ICT Niveau 4 opleiding doen van 3 jaar, ik ben van plan om de opleiding in 2 jaar te doen en dan zou ik graag HBO - ICT willen doen. Dus een laptop waar ik een tijdje mee door kan.
Minimale specs van de laptop.
- 15.6 Inch IPS Scherm
- I7 met 4 cores
- 8GB Ram met Upgrade mogelijkheid naar 16GB
- Dedicated Gpu
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop vooral gebruiken voor school, Verder een beetje foto en videobewerking en gamen ga ik voornamelijk op mijn desktop doen maar een potje csgo kunnen spelen zou fijn zijn.
Wat is je budget?
Mijn absolute max is €1300 maar heb liever minder.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, Ik ga de laptop elke dag mee naar school nemen dus gewicht mag niet te zwaar zijn. Verder heeft batterijduur niet de hoogste prioriteit aangezien er op school overal stopcontacten zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb graag en redelijk bekend merk, niet een raar merk uit china.
Aanvullingen:
Zelf een SSD/HDD of Ram er bij zetten is geen probleem.
Wat ik zelf al gevonden heb: https://tweakers.net/pric...839;527815;482118;722419/
Op het moment zit ik tussen deze laptops te twijfelen, maar mijn voorkeur gaat denk ik toch wel naar de MSI GS60 6QD
Aanvulling of opmerkingen zijn altijd welkom!
Alvast bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door coen800 op 20-06-2017 23:47 ]