Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 933875

Topicstarter
Hallo beste mensen, Ik heb een paar dagen geleden iets gekocht via Paypal, en dan betaald via mijn bankrekening, dat gaan ze er dus nu af halen, maar er staat op dit moment niet genoeg op, Wat gaat er nu gebeuren? ga ik in de min op paypal staan? of hoe zit dat

Graag een antwoord, mvg

Beste antwoord (via Anoniem: 933875 op 20-06-2017 21:15)

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 11:53 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
Is dat nu zo moeilijk om even te googlen ?

https://www.paypal.com/nl...tie-niet-voltooid-faq1018

Cloud ☁️

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door CurtPoindexter op 19-10-2019 11:53 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Daar heb ik niks aan, mijn betaling is wel voltooid, betaling niet voltooid heeft daar niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord, Maar ik kan dus ook bij Paypal in de min komen te staan en ik kan dat terugbetalen door geld op Paypal te storten?
CurtPoindexter schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:12:
Even je bank bellen wat er gebeurt met een automatische afschrijving. Negenennegentig keer van de honderd ga je rood staan (of je nou rood kan staan of niet).

Jij kan die automatische afschrijving vervolgens storneren en dan gaat paypal op een gegeven moment zeiken dat je nog moet betalen.

Als je dat vervolgens niet doet wordt je Paypal geblokkeert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 933875 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:14:
Daar heb ik niks aan, mijn betaling is wel voltooid, betaling niet voltooid heeft daar niks mee te maken.
[...]
Graag een antwoord, mvg
Eerste vraag blijft staan. Makkelijk te googlen en je zit hier niet bij een servicedesk waar wij maar even jouw zoekwerk voldoen. 8)7

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/ua/useragreement-full --> Zie punt 3.3.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Snap ik volkomen, ik heb dit even doorgelezen en het is nu duidelijk voor mij, hartstikke bedankt!
Room42 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:16:
[...]

[...]

Eerste vraag blijft staan. Makkelijk te googlen en je zit hier niet bij een servicedesk waar wij maar even jouw zoekwerk voldoen. 8)7

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/ua/useragreement-full --> Zie punt 3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-07 15:06
Ik wil niet belerend overkomen maar waarom laat je de situatie dan ook ontstaan? Als je geen geld hebt, wacht dan met kopen.

Verder is het zo bij een laag bedrag en voldoende inkomen kan het zijn dat de bank je gewoon in de min laat gaan. Anders zal de bank de betaling tegenhouden omdat je geen saldo hebt en dan gaan de Paypal regels in werking (zie eerder genoemde links).
Pagina: 1