Noodoproep!

Pagina: 1
Acties:
  • 616 views

• Pmf1971
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Beste mede-tweakers,

Alshoewel ik weinig op het forum ben, ben ik als ICT-er en tweaker ruim 15 jaar trouw volger van Tweakers.net.

Onlangs ben ik dakloos geraakt omdat mijn (ex)vriendin mij op straat gezet heeft. Ik heb een tijdje bij de gratie van vrienden wel onderdak gehad, maar door omstandigheden is dit niet meer mogelijk. Ik dreig dus op zeer korte termijn ècht dakloos te raken. Ik probeer al sinds dit begon een anti-kraak woning te krijgen, maar dit is ook niet zo makkelijk en waarschijnlijk zal ik nog even moeten wachten.

Dus mijn vraag is eigenlijk of er een tweaker is met een groot hart, die in de omgeving Spijkenisse e.o. woont, en mij voor 3 tot maximaal 6 maanden, tegen betaling uiteraard, onderdak kan bieden. Bijv. een zolderkamer die nu niet gebruikt wordt. Ik ben over het algemeen een rustig persoon, kan soms eigenwijs zijn, maar heb altijd respect voor de wensen van een ander, en probeer me daar zo goed mogelijk aan te houden. Voor een wetenschappelijke discussie ben ik altijd te porren. Bang dat je privacy eraan gaat? Er is altijd wel wat te regelen in die gevallen dat ik een avondje een 5e wiel ben. Ik ben voor het overgrote deel een open boek.

Mocht je meer willen weten over me PM me en we bellen even, dat is toch altijd het beste.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn oproep, Mocht je zelf niets hebben maar je weet misschien iemand? Alsjeblieft laat het me weten.

BVD!

Pmf1971 (Paul).

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-02 08:21

Grudgie

PSN: Grudgie7

Haha. Succes met het vinden van onderdak. Ik kan je helaas niet helpen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37
Dit hoort niet op het forum. Desondanks sterkte met het vinden van woonruimte.

Dit topic is gesloten.