Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Mijn vraag
Even wat voorinformatie:
Elk jaar maak ik met mijn schoolverlatersgroep een afscheidsfilm (i.p.v. musical). Samen met de kinderen bedenk en regel ik alles. Het monteren doe ik. Bij de film van vorig jaar heb ik een ster (logo van onze school) rechts onder in het beeld gezet (precies in de hoek). Ik weet nog dat ik uren bezig ben geweest om dit voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk was het volgens mij een best simpele handeling. Dit had ik op Youtube gevonden. Helaas kan ik de tutorial op Youtube niet meer vinden die mij vorig jaar geholpen heeft.

Nu lukt het mij, net als in het begin van vorig jaar, niet om de ster precies in de hoek te krijgen. Bij de laatste paar cm (links en rechts) wordt bij alles wat je daar plaatst afgesneden.

Zie foto voor wat ik bedoel.
help 1

Kan iemand van jullie mij hiermee helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony Vegas Pro 13

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niks relevants gevonden. Wel veel geprobeerd te zoeken naar tutorials op Youtube e.d. Helaas weet ik niet hoe het in het Engels heet wat ik wil. Daarom ben ik zeer beperkt in het vinden van de juiste tutorial.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
*Volgens mij is het gelukt. Ik moest even spelen met die 'F' zodat ik het in de hoek kon plaatsen.

Topic mag dicht.