Mijn vraag:
Hoi tweakeraars!
Ik heb een paar dagen geleden een SteelSeries Arctis 7 besteld, ik kom van een bedrade Creative Fatal1ty.
Ik ben toch niet echt tevreden over de Arctis 7, ik vind de noise canceling iets te goed. Ook drukt de headset te veel op m'n oren.
Nu zoek ik een goede vervanger voor de Arctis 7. Ik heb er al 1 gezien maar ik heb hem nog niet echt kunnen testen, ik zoek nog een misschien iets betere etc.
Mijn eisen:
- DRAADLOOS
- Geen / niet te veel noise canceling
- Moet niet te zwaar op je hoofd zijn
- Oren moeten niet echt tegen de speakers aangedrukt worden
- Ik vond stereo eerlijk gezegd fijner dan 7.1, maar dat kan per headset verschillen, ik weet niet precies hoe dat zit. (dus het liefst geen 7.1, het geluid mag een beetje simpel zijn).
- Microfoon is NIET verplicht.
Maximale budget:
200 euro
Wat ik al gevonden heb:
- Skullcandy Crusher Wireless
Wat ik NIET wil:
- Corsair Void
- Overhyped troep
Wat ik al geprobeerd heb:
- SteelSeries Arctis 7
Hoi tweakeraars!
Ik heb een paar dagen geleden een SteelSeries Arctis 7 besteld, ik kom van een bedrade Creative Fatal1ty.
Ik ben toch niet echt tevreden over de Arctis 7, ik vind de noise canceling iets te goed. Ook drukt de headset te veel op m'n oren.
Nu zoek ik een goede vervanger voor de Arctis 7. Ik heb er al 1 gezien maar ik heb hem nog niet echt kunnen testen, ik zoek nog een misschien iets betere etc.
Mijn eisen:
- DRAADLOOS
- Geen / niet te veel noise canceling
- Moet niet te zwaar op je hoofd zijn
- Oren moeten niet echt tegen de speakers aangedrukt worden
- Ik vond stereo eerlijk gezegd fijner dan 7.1, maar dat kan per headset verschillen, ik weet niet precies hoe dat zit. (dus het liefst geen 7.1, het geluid mag een beetje simpel zijn).
- Microfoon is NIET verplicht.
Maximale budget:
200 euro
Wat ik al gevonden heb:
- Skullcandy Crusher Wireless
Wat ik NIET wil:
- Corsair Void
- Overhyped troep
Wat ik al geprobeerd heb:
- SteelSeries Arctis 7
[ Voor 8% gewijzigd door RemyB op 21-06-2017 12:42 ]