Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannvdk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-11-2022
Afgelopen week is het scherm van mijn oneplus two na jaren mishandeling overleden. Hij doet het heel sporadisch, en als hij daadwerkelijk wat laat zien, reageert hij niet op aanrakingen. Omdat er nog wel info op staat waar ik graag bij zou willen komen heb ik zitten zoeken op internet. Na zoeken kwam ik uit op de volgende link: https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2786395
waar beschreven wordt hoe je het scherm van je telefoon kan mirroren en besturen. Dat heb ik inmiddels geprobeerd maar niet werkend gekregen (debugging mode staat niet aan denk ik) maar ik bijzonder slecht ben op het gebied van programmeren weet ik niet helemaal raad meer met wat wordt beschreven in de link op het gebied van debugging mode aankrijgen. Weet iemand me hiermee te helpen of misschien een andere manier om bij mijn gegevens te komen?
Bij voorbaat dank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Anders sluit je een usb muis aan via een otg adapter.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

DukeBox schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:10:
Anders sluit je een usb muis aan via een otg adapter.
Dit. Een OTG-kabel bestellen (kost je een paar euro), een muis aansluiten en dan alles in de cloud zetten. Wanneer je bij android een muis aansluit, dan werkt dat direct zoals je gewend bent. Op een USB-stick zetten wordt dan wel lastig, want je micro-usb poort is dan al bezet door de muis :P. Je bent dus wel aangewezen op de cloud, zoals Google Drive.

[ Voor 8% gewijzigd door BeToBe op 20-06-2017 15:23 ]

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

BeToBe schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:22:
Op een USB-stick zetten wordt dan wel lastig, want je micro-usb poort is dan al bezet door de muis :P. Je bent dus wel aangewezen op de cloud, zoals Google Drive.
USB hubje werkt meestal prima. zolang je maar geen stroom vretende devices er aan hebt hangen. Bij de action liggen ze ook voor € 1,69

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannvdk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-11-2022
En als mijn scherm niet zichtbaar is vanwege overleden pixels? Ontdek net dat mijn telefoon wel stroom krijgt van mijn laptop, maar usb connectie gebeurt niet (help), dus iemand daar nog een idee voor?