If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik kan het niet reproduceren, maar het lijkt erop dat je een ander lettertype hebt ingesteld dan standaard? Kun je wellicht wat details geven over welk OS en welke browser je gebruikt?
Als ik op een desktop het formaat van mijn browser klein maak (zodat ik een mobiele weergave krijg na een f5) kan ik het wel reproduceren.Xtuv schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:10:
Ik kan het niet reproduceren, maar het lijkt erop dat je een ander lettertype hebt ingesteld dan standaard? Kun je wellicht wat details geven over welk OS en welke browser je gebruikt?
Met chrome op linux.
Normale Chrome op Android met standaard lettertype. Je kan het forceren door bij weergaveopties mobiel te kiezen.Xtuv schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:10:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dit is zo te zien een renderbug in Chrome... Zodra ik de float-property op het plaatje uit- en weer aanzet springt hij weer goed.
[ Voor 49% gewijzigd door crisp op 21-06-2017 09:26 ]
Intentionally left blank
Ik kan het ook alleen reproduceren bij dat ene plaatje, in een mobiele weergave en alleen bij de singlepage layout.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1