Status online tracking onduidelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:12
Goedemorgen allen.

Kort geleden heb ik iets besteld in Japan, deze order is netjes verstuurd en aangekomen in Nederland.
Nu keek ik vandaag even hoe het ervoor stond met de status van mijn pakket en zag dat het een nieuwe update heeft gekregen naar : Item returned from import customs.
Nu had ik al gezocht op Google wat dit precies inhoud maar helaas niet veel wijzer mee geworden.

Het pakket is op 15 Juni aangekomen in Nederland, op 19 Juni is het pakket aangemeld bij PostNL met een 20,- Euro invoerrechten, echter blijkt het pakket nog niet afgegeven te zijn bij PostNL.

Heeft één van jullie hier ervaring mee ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/alw4ATpphWXApAoefkGWo64R/full.jpg

Alvast bedankt voor de hulp. :)

Beste antwoord (via Sincery op 20-06-2017 10:26)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

toevallig vorige maand een pakketje uit japan gekregen, dit ziet er gewoon goed uit.

zie onderstaande van mijn pakketje:

5/22/2017 08:20 Item returned from import Customs AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE NETHERLANDS

05/23/2017 21:08 Departure from inward office of exchange AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE NETHERLANDS

05/24/2017 14:17 Processing at delivery Post Office NETHERLANDS

05/24/2017 14:18 Processing at delivery Post Office NETHERLANDS

05/24/2017 14:30 Processing at delivery Post Office NETHERLANDS

05/24/2017 19:11 Final delivery NETHERLANDS

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Sincery schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:45:
Kort geleden heb ik iets besteld in Japan, deze order is netjes verstuurd en aangekomen in Nederland.
Nu keek ik vandaag even hoe het ervoor stond met de status van mijn pakket en zag dat het een nieuwe update heeft gekregen naar : Item returned from import customs.
Wellicht is het gewoon een brakke vertaling.

Wat zie je staan als je de barcode op de onderstaande site invult?
https://www.internationalparceltracking.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-07 11:25
Waarschijnlijk is het pakket nu vrijgegeven door de douane en kan het worden bezorgt. Ik verwacht dat het vandaag of morgen overgaat naar het distributiecentrum en waarschijnlijk deze week nog wordt bezorgt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

toevallig vorige maand een pakketje uit japan gekregen, dit ziet er gewoon goed uit.

zie onderstaande van mijn pakketje:

5/22/2017 08:20 Item returned from import Customs AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE NETHERLANDS

05/23/2017 21:08 Departure from inward office of exchange AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE NETHERLANDS

05/24/2017 14:17 Processing at delivery Post Office NETHERLANDS

05/24/2017 14:18 Processing at delivery Post Office NETHERLANDS

05/24/2017 14:30 Processing at delivery Post Office NETHERLANDS

05/24/2017 19:11 Final delivery NETHERLANDS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@.Maarten zoiets schat ik ook. er is vaker onduidelijkheid in buitenlandse zendingen. Ik kreeg recent zelfs pakket bezorgd door Postnl, terwijl DHL de verzending zou verzorgen. ook TT was via DHL

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan gaat hij gewoon door, dat duurt meestal nog een dag of 2-3 extra. Mijn ervaring is dat vanaf dat moment PostNL het overneemt, je ook meteen niets meer aan de T&T hebt. Statusupdates die 1-2 dagen oud zijn, of gewoon geen updates meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:12
Bedankt voor de snelle reacties ! :)

Als ik het zo lees dan hoef ik mij geen zorgen te maken dat ik het pakket niet zal ontvangen.
Ik was toch een beetje angstig omdat ik het eerder heb meegemaakt dat een pakketje op een twijfelachtige manier zoek geraakt was.

Er is sinds gisteren middag een 3S code beschikbaar, ik wacht het eventjes af.

In ieder geval nogmaals dank voor de hulp, ik zal het nog even laten weten hoe het is afgelopen. :)
Pagina: 1