Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen ,

Is het mogelijk dat ik een virusscanner op mijn telefoon installeer.
Ik heb een HTC 10 ( nieuw gekocht ) en wil graag dat deze een virusscanner heeft.

Is dit mogelijk ?

Alvast bedankt ,

Jorrit Haverkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 09:32

c0burn

Feed your head

Remember what the dormouse said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@c0burn dat kan wat aardiger tegen een gloednieuwe bezoeker :*

@Verwijderd: welkom op GoT. Zoals je merkt, zijn er hier wat verwachtingen voor het stellen van vragen, welk zijn samengevat onder de genoemde URL. Lees dat nogmaals. Zo zal je zien dat een van je andere topics dicht zal gaan (omdat 1 vraag op 1 plaats stellen zat is).

Over je virusscanner: ga inderdaad eerst even zelf rondzoeken. Je weet ongetwijfeld dat je een telefoon hebt met Android (v6 of misschien v7). Dan kan je door hier op GoT en op Google zoeken naar Android virusscanners, tips en ervaringen vinden. Waar twijfel je over, wat overweeg je? Daar kunnen we over meedenken. Geef dus ajb even veel meer info over je eigen zoektocht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Ik zelf gebruik voornamelijk incognito anti spyware& malware tegen de malware en ze reageren snel als er iets mis is of te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:02
Nagenoeg iedere AV-ontwikkelaar heeft onderhand ook een App in de Playstore staan. Dus ja..het is mogelijk.

Het nut ervan, daar zijn wel eens discussies over ^^.
Pagina: 1