Toon posts:

49” Full HD TV gezocht, max €700,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een nieuwe tv, maar ik weet niet wat er goed is. Ik heb nu een loewe connect 32", maar de ogen gaan achteruit en ondertitels zijn niet meer leesbaar. Een Loewe wil ik niet meer.
Ik had een sony KDL-49WE660 op het oog, als iemand deze heeft hoor ik graag jouw mening.
Ik had deze review https://tweakers.net/revi...nch-getest-conclusie.html gelezen, maar ik begrijp niet dat die samsung zo goed scoort. De kijkhoek lijkt me vrij slecht en het backlight bleeding is toch vrij extreem. Ook de uniforme grijstoon over het scherm is toch echt slecht.
Iemand andere suggesties?

Vereisten:
49", niet groter of kleiner
Geen UHD, full HD is goed.
vesa 200x200
scart
HDMI
optische aansluiting
Budget is max €700
Liefst geen glanzend scherm.
smart tv is absoluut niet nodig, netflx ed worden niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:30

FeaR

In GoT we trust

TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zoveel opties zijn er niet als het FHD en niet groter of kleiner dan 49" moet zijn.
Zou eerder naar de 49WD75x kijken dan een 49WE660, mogelijk nog die 49WE75x van net iets meer dan 700 maar zou daar nooit bestellen dus die valt gewoon af ...

De Samsung scoort hoog omdat de zwartwaarden een stuk beter zijn en daarmee ook het contrast, de andere hebben allemaal een IPS paneel waarbij je ook de veel beter kijkhoek krijgt. Niet glanzend bestaat zo goed als niet meer ... (zeker bij IPS modellen niet).

[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 20-06-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Is dit iets?

pricewatch: LG 49UJ635V Zwart

Hebben mijn schoonouders pas gekocht en ik moet zeggen dat ik het beeld erg mooi vind.
Ik ben geen kenner hoor, maar goed...

Succes!

edit: vesa 300 lees ik net :|

[ Voor 6% gewijzigd door albino71 op 20-06-2017 21:06 ]

Te koop....