Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
Hoi Allemaal,

ik ben +/- 1 jaar geleden begonnen met fotografie. Eerst als hobby foto's maken op de plekken waar ik kom. (ik reis veel voor mijn werk) maar nu krijg ik langzaam steeds meer opdrachten/aanvragen voor foto klussen.

Ik kreeg regelmatig de vraag of ik een website heb vandaar dat ik een "simpele" website heb gemaakt. Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden:

https://www.thomasbartelds.nl

Waar hij voor bedoeld is:
- Portfolio
- Foto's verkopen
- beter inzicht krijgen in mijn doelgroep (google analytics)

Wat ik nog wil toevoegen:
- Portraits
- About page

Ik zit te twijfelen of ik hem ook voor Blog/tutorial doeleinden wil gebruiken om meer traffic op mijn website te generen (wat uiteindelijk lijd to meer opdrachten/verkopen)

Ik genereer nu veruit de meeste traffic en opdrachten uit mijn Instagram.

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

FVM -> FVW

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:38
Op de Landscapes pagina is de informatie tekst niet goed leesbaar, zwart op zwart. Op andere pagina's heb je hier ook een wit fade effect ipv een zwart fade effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Vind het zelf behoorlijk irritant dat wanneer je de site bezoekt, er meteen van alles begint te bewegen en te verschuiven. Lijkt leuk, maar bij de 2de keer wordt het al behoorlijk irritant.

Nog een ding: als je een print wilt bestellen, kun je contact opnemen met een bedrijf/telefoonnummer in USA en/of UK?
En komt er een adres in Bulgarije te voorschijn op de kaart?!?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Cityscapes gallery werkt nu een beetje vreemd... De mouse-over stoort, dus dan klik je... maar dan krijg je dezelfde reeks foto's alleen kun je niet meer scrollen, maar moet je klikken... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Heel tof!
Frontpage vooral zo laten erg mooi.

Wat is dat houten huisje in NY ?

Zal je volgen op insta! Btw zou die random out of place foto's achterwegen laten (containerschip, waylon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:42
Mooie website!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
Op mijn smartphone is de afbeelding op de homepage in slechte kwaliteit (resolutie?). Lijkt mij niet dat jij wil dat dat de eerste indruk is voor de bezoeker. :)

Daarnaast kan je wel wat meer kwijt op de homepage want nu zie ik enkel een menu balk en een low res afbeelding. :P Denk aan iets over jezelf en je werk. Contactpagina is ook wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 22:03

Karel V

Een simpele ziel

Ik ben het wel eens met thomas over die zwarte tekst in de foto's. Verder vind ik het vooral mooie foto's en boeiend om je landscapes en architectuur stuk voor stuk te bekijken.
Ik had eigenlijk geen last van de mouse-over. Als je ergens op klikt zijn de symbooltjes vrij intuïtief en je komt gewoon terug bij de foto waar je was gebleven.
Met video zou je misschien nog even kunnen wachten of de beste als eerste plaatsen. Na de eerste had ik geen behoefte de andere te bekijken. Misschien wel een idee om iets over jezelf te plaatsen zoals Danny al schrijft?
Je contact informatie mag wel duidelijker. Geen adres? Dat is toch best apart.
Resumerend, hier en daar misschien nog wat details bijschaven maar voor een eerste opzet puik gedaan tot zover.

[ Voor 4% gewijzigd door Karel V op 19-06-2017 20:03 ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

printservice stuurt alleen vanuit de VS?
40 euro verzendkosten naar Nederland voor een order van ca 100
misschien kan je nog een Europese partij bijschakelen :?

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:16

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Als ik op een foto klik, dan wordt die kleiner. Wat is daar de bedoeling van? En mijn muis moet zoals gezegd geheel het beeld uit wil ik de foto normaal kunnen zien, dat vind ik niet heel fijn.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
dwaas schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:15:
printservice stuurt alleen vanuit de VS?
40 euro verzendkosten naar Nederland voor een order van ca 100
misschien kan je nog een Europese partij bijschakelen :?
Ah, bedankt voor de tip, niet naar gekeken dat is behoorlijk overdreven. Heb het tabblad prints nu uitgezet en ga kijken of ik een andere aanbieder kan vinden..

iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:38:
De Cityscapes gallery werkt nu een beetje vreemd... De mouse-over stoort, dus dan klik je... maar dan krijg je dezelfde reeks foto's alleen kun je niet meer scrollen, maar moet je klikken... :S
Mouse over weggehaald, vind het zelf ook erg storend.. dus ik moet de optie dat als je klikt en hij dan vergroot ook uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
thomas479 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:16:
Op de Landscapes pagina is de informatie tekst niet goed leesbaar, zwart op zwart. Op andere pagina's heb je hier ook een wit fade effect ipv een zwart fade effect.
Bedankt, ga ik aanpassen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TQAirstrike
Danny.G schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:56:
Op mijn smartphone is de afbeelding op de homepage in slechte kwaliteit (resolutie?). Lijkt mij niet dat jij wil dat dat de eerste indruk is voor de bezoeker. :)

Daarnaast kan je wel wat meer kwijt op de homepage want nu zie ik enkel een menu balk en een low res afbeelding. :P Denk aan iets over jezelf en je werk. Contactpagina is ook wel zo handig.
Ik ga kijken of ik voor de mobiele versie een andere home/landingpage kan maken want op de telefoon speelt hij ook de video niet automatisch af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TQAirstrike
LockeJohn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:51:
Heel tof!
Frontpage vooral zo laten erg mooi.

Wat is dat houten huisje in NY ?

Zal je volgen op insta! Btw zou die random out of place foto's achterwegen laten (containerschip, waylon)
Thanks man!

Dat houten huisje in NYC was een kunstproject van het Metropolitan Museum (op het dak van het museum) Het is een replica uit de film "Psycho" van Hitchcock.

Huisje staat er nu niet meer (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
Op mijn MacBook Air vind ik de cityscapes foto's te groot, zo komen sommige foto's niet heel lekker over. Voor een scherm met een lagere resolutie vind ik de indeling van landscapes beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mijn eerste induk was WTF, een scheve foto als homepage?

Verder zijn de foto's inderdaad erg groot op de wat kleinere schermen. Ik zou eerder voor zoiets gaan qua layout: http://www.elialocardi.com/Galleries/Portfolio/

[ Voor 59% gewijzigd door Greatsword op 20-06-2017 20:05 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1