Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een PC om vooral op te gamen. Games zoals bijvoorbeeld Arma 3, GTA, Rainbow six.
Ik zit ook te kijken naar VR, hoewel ik het binnenkort waarschijnlijk nog niet ga aanschaffen wil ik de optie wel open houden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil absoluut niet meer dan €1500,- uitgeven. Ik zit nu met mijn lijst rond de €1200,- en dat vind ik wel een redelijke prijs. Maar het mag wel iets meer of minder zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een SSD en een HDD die ik meeneem, een beeldscherm en muis & toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik de optie tot VR wel open wil houden is een goeie videokaart een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het zijn werk goed doet ben ik blij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat op mijn kamer en omdat ik soms de pc aan laat, is het wel fijn dat die niet te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of het systeem dat ik tot nu heb samengesteld bij elkaar past en of het wel het beste is wat ik op dit moment voor die prijs kan krijgen.
Ik wil een PC om vooral op te gamen. Games zoals bijvoorbeeld Arma 3, GTA, Rainbow six.
Ik zit ook te kijken naar VR, hoewel ik het binnenkort waarschijnlijk nog niet ga aanschaffen wil ik de optie wel open houden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil absoluut niet meer dan €1500,- uitgeven. Ik zit nu met mijn lijst rond de €1200,- en dat vind ik wel een redelijke prijs. Maar het mag wel iets meer of minder zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een SSD en een HDD die ik meeneem, een beeldscherm en muis & toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik de optie tot VR wel open wil houden is een goeie videokaart een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het zijn werk goed doet ben ik blij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat op mijn kamer en omdat ik soms de pc aan laat, is het wel fijn dat die niet te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of het systeem dat ik tot nu heb samengesteld bij elkaar past en of het wel het beste is wat ik op dit moment voor die prijs kan krijgen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 243,90 | € 243,90 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 93,- | € 93,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 450,- | € 450,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,- | € 90,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.148,84 | |