Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34331

Topicstarter
Dus. De deur bel gaat en er ligt een brief van de deurwaarder op de mat. (ja te laat om hem aan te pakken)

Nu had ik al een dossier lopen bij betreffend deurwaardekantoor, helaas.

Maar werkelijk heb ik geen brief, e-mail (mijn duo heeft koppeling aan e-mail adres)... geen telefoon brief helemaal niks gekregen betreffende deze nieuwe vordering. Mij lijkt het dat ze (gegeven dat er reeds een dossier loopt bij..) ..... niet aangemaand in gebreke gesteld etc. is. en dat is toch twijfelachtig.

Een tijd terug (jaar?) heb ik een uitstel van betaling gedaan. Hier heb ik verder geen oog op gehad, dat dit was "verlopen". Dat om volledigheid te geven.

Ik ervaar DUO in persoon beetje als CJIB, aldus een bierkaai... kan ik nooit tegenop. Maar vroeg me toch af hoe koud het water is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-05 15:45

BeToBe

Privacy jurist

Ik heb best wel moeite om hier iets van te maken. Even kijken of ik het goed opsom:
- Je hebt een schuld bij DUO (kennelijk al een lange tijd).
- Er loopt een dossier bij een deurwaarder (DUO zelf of een externe deurwaarder?).
- Je hebt een jaar terug uitstel van betaling gedaan (weet DUO dat ook? Welke afspraken zijn hierbij gemaakt?).
- De deurwaarder komt langs met een brief, zonder jou eerst een aanmaning te sturen (wat stond er in de brief?).

- En je vraagt nu aan ons hoe koud het water is?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:11
Brief van deurwaarder is niet hier vragen gaan stellen maar deurwaarder bellen en DUO bellen. Of er is iets misgegaan in de communicatie of ze moeten onderzoek naar postbezorging starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:06
Anoniem: 34331 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:32:
Dus. De deur bel gaat en er ligt een brief van de deurwaarder op de mat. (ja te laat om hem aan te pakken)

Nu had ik al een dossier lopen bij betreffend deurwaardekantoor, helaas.

Maar werkelijk heb ik geen brief, e-mail (mijn duo heeft koppeling aan e-mail adres)... geen telefoon brief helemaal niks gekregen betreffende deze nieuwe vordering. Mij lijkt het dat ze (gegeven dat er reeds een dossier loopt bij..) ..... niet aangemaand in gebreke gesteld etc. is. en dat is toch twijfelachtig.

Een tijd terug (jaar?) heb ik een uitstel van betaling gedaan. Hier heb ik verder geen oog op gehad, dat dit was "verlopen". Dat om volledigheid te geven.

Ik ervaar DUO in persoon beetje als CJIB, aldus een bierkaai... kan ik nooit tegenop. Maar vroeg me toch af hoe koud het water is.
Ik zou zeggen: neem contact op met de deurwaarder en vraag hoe je dit kunt oplossen. Je schuld zal niet vanzelf verdwijnen dus ik denk dat hij wel enige inspanning van jou zal vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:55
Wat wil je nu eigenlijk weten? :)

Er loopt al een dossier en je hebt ooit een uitstelling van betaling aangevraagd. Dus? Logisch dat ze daar achteraan gaan toch? Tevens is ons onbekend wat er in de nieuwe brief staat.

Nu is DUO de bierkaai? Jij hebt blijkbaar schulden bij DUO die je niet in de afgesproken termijn hebt voldaan. Nu zit er een deurwaardekantoor achter je aan en heb je weer niet door dat je iets moet betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

712641

Even mijn glazen bol pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ten eerste kan ik nauwelijks een touw vastknopen aan je startpost en is het me nogal onduidelijk wat je met dit topic wilt bereiken. Ten tweede denk ik er genoeg van te snappen dat het in elk geval niet in Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij thuishoort.

Ik zou zeggen: probeer het eens opnieuw, met een wat meer gestructureerde en duidelijkere topicstart in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.