Review - Intels Skylake X en Kaby Lake X-platform: X299 en K

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:51
Ik mis bij de PCMark benches de i9-7900X resultaten.

reviews: Intels Skylake X en Kaby Lake X-platform: X299 en Kaby Lake X getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@willemdemoor
Ook kloppen de klokfrequenties van de sommige Intel CPU's niet op pagina 4.
i7-6950X moet 4 GHz zijn
i7-6800K moet 3,8 GHz zijn

Dat valt ook nogal op in de single thread Cinebench benchmark waarbij een i7 6950 en 6900 identiek scoren, terwijl de frequenties dat niet zijn volgens de review, maar dus wel zo is. Beide doen 4GHz, zijn van dezelfde architectuur en scoren identiek.

[ Voor 46% gewijzigd door -The_Mask- op 19-06-2017 15:35 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:28
Ha die missende benchmark was mij ook al opgevallen. Verder ook op pagina 2 nog twee kleine foutjes;
"Zo heeft het komende topmodel, de i9-7980EX, een vier-bij-vijfmatrix waarin twee corecachecomplexen zijn ingeruild voor geheugencontrollers, zoals blijkt uit het bovenstaande die-shot." -- maar erboven staat helemaal geen die shot, alleen het mesh netwerk diagram. Was het soms de bedoeling om deze foto er nog tussen te voegen? ;)

En ook een tikfoutje; "Samen met de verbeterde turbo heeft Intel ook de Speedstep-techniek ene update gegeven voor het X299-platform." ene => een

Please do not contact me telepathically.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
@Arjant2 klopt, het is nogal krap geweest met testen, omdat Intel ons van precies 0 samples voorzag, last minute-sample via mobo-fabrikant dus. En PCMark-benches duren lang, we kregen vrijdagmiddag de processor pas. Wordt iig aan gewerkt.
@-The_Mask- Je hebt gelijk. Die specs komen uit de PW, waar nog geen Turbo Boost Max 3.0-spec instaat. For some reason is bij de 7900X de max boost turbo ingevuld bij de max turbo... ik ga kijken of de mensen van PriceWatch een nieuwe spec kunnen aanmaken...
@Squee PCMark komt eraan, foto toegevoegd en tikfout fixed :)