Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• KWNDanny11
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21-06 00:27
Hallo,

Sinds een paar dagen geleden krijg ik om het kwartier een melding op mijn telefoon dat me server wachtwoord van mijn email(standaard samsung mail) gewijzigd is terwijl ik mijn wachtwoord helemaal niet heb veranderd.
Als ik dan probeer mijn wachtwoord opnieuw in te voeren krijg ik de melding verificatie mislukt.
Ik heb al geprobeerd om me account te verwijderen en weer opnieuw erop te zetten, en ik heb al op internet gezocht voor de server instellingen maar als ik dan weer probeer in te loggen krijg ik nog steeds dezelfde melding dat de verificatie mislukt is.
Me email eindigt op @icloud.com, als ik inlog met mijn andere email account dan doet die het wel nog gewoon maar die eindigt op @gmail.com.
Ik heb me email ook op de pc geprobeerd maar daar werkt die ook niet.

-Samsung galaxy s7 edge
-Android versie 7.0

Alvast bedankt,
Danny

KWNDanny11 wijzigde deze reactie 19-06-2017 16:51 (30%)

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:55
Je openingspost is nogal slecht leesbaar door het gebrek aan punten, hoofdletters en komma's, zou je deze even willen aanpassen?

Daarnaast ontbreekt er nogal wat informatie in je post, kun je de volgende dingen toevoegen:
- Welke telefoon heb je?
- Wat voor software draait die (versie)?
- Werkt je mail wel op je PC / in browser?

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23:57
quote:
dat me server wachtwoord van mijn email(standaard samsung mail) is gewijzigd terwijl ik mijn wachtwoord helemaal niet heb veranderd
Zoals rens-br al vraagt; kun je via de browser wel inloggen?

Zo niet dan probeert iemand dus ongeoorloofd toegang te verkrijgen tot jouw account.

Je zegt dat het over @iCloud.com gaat, kijk dan hier .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 23:12
iCloud vereist nu een app-password. Ongetwijfeld zal daardoor je email en andere zaken niet werken.

Meer info is hier te vinden: https://support.apple.com/nl-nl/HT204397

• KWNDanny11
Ik heb een beetje met de server instellingen zitten spelen op de pc en nu kan ik wel inloggen op de computer met mijn email account

• rens-br
@KWNDanny11 de vragen en opmerkingen in mijn post waren niet optioneel.

• KWNDanny11
Ik heb net op mijn windows pc de icloud mail geopend en ik kon hier gewoon inloggen op mijn email en ik kon alles doen, dus er is niks mis met mijn wachtwoord of iets dergelijks. heeft er iemand nog een idee wat ik zou kunnen doen om het werkende te krijgen op mij samsung galaxy s7 edge?

KWNDanny11 wijzigde deze reactie 19-06-2017 19:17 (89%)

• rens-br
@KWNDanny11. Bedankt voor de informatie. Heb je de tip van @DiedX al geprobeerd, dat lijkt mij namelijk de meest logische verklaring.

• KWNDanny11
Het is gelukt bedankt voor de tips allemaal

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:12

Hahn

Tegendraads

quote:
KWNDanny11 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:27:
Het is gelukt bedankt voor de tips allemaal
Hoe is het uiteindelijk gelukt? Misschien dat andere mensen er ook nog wat aan hebben :)

The devil is in the details.

Pagina: 1

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*