Toon posts:

Headset probleem - Xbox One

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vrienden uit de party horen gezoem uit mijn microfoon (wat ik zelf niet hoor), en dat heb ik alleen als ik mijn controller aan de oplader heb zitten. Zodra ik de kabel van mijn oplader eraf haal, is het gezoem/geruis ook weg. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Klinkt als een apparaat dat niet geaard is.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:05:
Hallo,

Mijn vrienden uit de party horen gezoem uit mijn microfoon (wat ik zelf niet hoor), en dat heb ik alleen als ik mijn controller aan de oplader heb zitten. Zodra ik de kabel van mijn oplader eraf haal, is het gezoem/geruis ook weg. Herkent iemand dit probleem?
Heb hetzelfde probleem gehad, volgens mij sinds ik een elite controller heb is het weg. Het is in ieder geval een hardware probleem :)

[ Voor 4% gewijzigd door greyfox1987 op 20-06-2017 09:56 ]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je een Gen2 controller? (met aparte jackaansluiting) Dan zit het in de controller, ken meer mensen online die precies hetzelfde probleem hebben wanneer hij aan de usb hangt.

Heb je batterijen of zo'n charge kit? Ik heb ook een Gen2 maar met een MS chargekit, daar heb ik geen raar geluid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandomCreated
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-03-2023
Vrienden van mij hebben exact hetzelfde probleem gehad, probeer eens een charge kit van iemand te lenen. Mocht dat niet werken probeer dan eens je Xbox te hard resetten (wanneer hij aanstaat aan/uit knop ingedrukt houden rond de 5 a 10 seconden tot hij zich uitschakelt)