Voor mobiel internet op vakantie tbv de tablets gebruikte ik tot nu toe altijd een mifi van TP-link maar omdat dat ding de afgelopen vakantie wat kuren ging vertonen en hij enkel 3G ondersteund heb ik gezocht naar een nieuwe die 4G heeft. Deze ook wel gevonden maar nu vroeg ik me eigenlijk af of ik in plaats daarvan misschien beter een mobieltje kon kopen.
Zo'n mifi ligt namelijk de rest van het jaar in de la en een mobieltje zie ik nog wel van pas komen
Wat is je budget?
Wil er eigenlijk niet meer dan €200 aan kwijt zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mobiel internet voor tablets op vakantie met lokale data sim.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor de mifi de Netgear AirCard 790 en voor de mobiel lijkt de motorola moto G5 me wel wat.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe een mifi werkt heb ik al ervaring mee, de vraag is voornamelijk of een mobieltje geschikt is als mifi vervanger.
Zo'n mifi ligt namelijk de rest van het jaar in de la en een mobieltje zie ik nog wel van pas komen
Wat is je budget?
Wil er eigenlijk niet meer dan €200 aan kwijt zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mobiel internet voor tablets op vakantie met lokale data sim.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voor de mifi de Netgear AirCard 790 en voor de mobiel lijkt de motorola moto G5 me wel wat.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe een mifi werkt heb ik al ervaring mee, de vraag is voornamelijk of een mobieltje geschikt is als mifi vervanger.
- kan er data only sim in of moet je een bel/data sim hebben voor een mobiel?
- hoeveel runtime krijg je uit een mobiel als die als 4G hotspot functioneert?
- kan je de mobiel zelf nog ook gebruiken om op te surfen als die als hotspot dient?
- eventuele andere zaken die een mobiel onhandig maken om als mifi in te zetten?