Wanneer ik bij de preview de video van de preview wil bekijken (vind ik fijner op de vroege ochtend dan een lap tekst doorspitten) merk ik het volgende: beeld en geluid lopen asynchroon. Je hoort het geluid eerst, even later volgt het daadwerkelijk bijbehorende videofragment pas. Daarbij klinkt Jurian net alsof ie een heliumballon heeft gebruikt, dat lijkt mij niet helemaal kloppen? Geen idee of ik de enige ben die liever de video bekijkt dan tekst lezen maar ter informatie.
Ik heb het probleem niet op mijn browsers, IE11, Edge en Chrome op W10. Welke browser gebruik jij? Is niet jouw computer met andere dingen bezig op de achtergrond? Klinkt namelijk alsof er niet snel genoeg gerendered kan worden?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Gebruik FF 53.0.3. Net de browser gesloten, opnieuw opgestart en opnieuw de video aangeklikt. Vanaf dat moment loopt video en geluid wel synchroon aan elkaar. Geen idee waar het aan gelegen kan hebben maar een ctrl + f4 + ctrl + n did the job!batumulia schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:46:
Ik heb het probleem niet op mijn browsers, IE11, Edge en Chrome op W10. Welke browser gebruik jij? Is niet jouw computer met andere dingen bezig op de achtergrond? Klinkt namelijk alsof er niet snel genoeg gerendered kan worden?