• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-12-2025
Dag allen,

in mijn nieuwe huis nu een tijdje Ziggo interactieve TV met de Horizon Mediabox XL.
Ik moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben in de snelheid waarmee je door de TV gids kan scrollen. Afstandbediening lijkt door een bak stroop te gaan, bijna on-21e eeuws. Het hoeft voor mij niet zo soepel als op een smartphone maar ik vind dit toch tegenvallen.

Hebben anderen hier dezelfde ervaring?

iemand goede ervaringen wat betreft gebruikersgemak met de interactieve TV van bijvoorbeeld XS4ALL en KPN?

Dank!

• FunkyBro
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 10:58
Sinds een paar maanden overgestapt op KPN, toch voor een groot deel vanwege de logge en trage besturing van de Horizon box.. Echt een verademing als je door de gids van KPN scrollt! Wat ook meespeelde is het energieverbruik en het formaat van de Horizon box, dan is dat kleine simpele kastje van KPN toch wel heerlijk.

Maar je levert er wel een aantal dingen op in, zoals beeldkwaliteit en het gemak van de coaxkabel die je eigenlijk altijd wel in een hoek van de kamer hebt liggen. Voor KPN heb ik nu toch weer een aantal gaten moeten boren en extra Cat-kabels moeten leggen.

Overigens; de nieuwe versie van de Horizon box is wel een stukje rapper, wellicht heb je pech en heb je de oude gekregen (als ze die überhaupt nog leveren..)

Cities aren't loud, cars are loud