Mijn vraag :
Ik heb een Asus laptop van mijn stiefmoeder opnieuw geinstalleerd met Windows en klaargemaakt, gisteren gedefragmenteerd met auslogics defrag (de speciale SSD optie) en daar aangevinkt dat de laptop uitgezet kon worden wanneer het programma klaar was. Vanmorgen toen ik de laptop wou opstarten kreeg ik nog voor het Asus logo een popup met select boot device, hier kon ik kiezen uit de SSD of enter Setup.
Het reageerd in dat menu en in de bios zelf allemaal soms helemaal niet met de pijltjes toetsen of soms heel traag, maar als ik na een tijdje enter drukken reactie krijg en doorstart naar Windows werkt alles prima en super snel
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruik :
Windows 10 Pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb :
Bios teruggezet naar standard instellingen
Boot order handmatig goedzetten
Ik heb een Asus laptop van mijn stiefmoeder opnieuw geinstalleerd met Windows en klaargemaakt, gisteren gedefragmenteerd met auslogics defrag (de speciale SSD optie) en daar aangevinkt dat de laptop uitgezet kon worden wanneer het programma klaar was. Vanmorgen toen ik de laptop wou opstarten kreeg ik nog voor het Asus logo een popup met select boot device, hier kon ik kiezen uit de SSD of enter Setup.
Het reageerd in dat menu en in de bios zelf allemaal soms helemaal niet met de pijltjes toetsen of soms heel traag, maar als ik na een tijdje enter drukken reactie krijg en doorstart naar Windows werkt alles prima en super snel
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruik :
Windows 10 Pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb :
Bios teruggezet naar standard instellingen
Boot order handmatig goedzetten
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 19-06-2017 09:37 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †