Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden als tekstverwerker, streamen van muziek, studiewerkzaamheden, en af en toe casual gamen, spellen zoals GTA V, F1 en FIFA
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs voor het systeem is 750,- euro. Het systeem wordt geassembleerd door een kennis van mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Asus VX238H Monitor(1920x1080)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal een processor die 4 threads kan draaien, een SSD schijf, minimaal 8GB RAM, een degelijke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bepaalde voorkeuren heb ik niet. Heb verder nog niet met AMD processoren of videokaarten gewerkt maar ik sta er wel open voor. Bang for Buck!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact systeem wat er ook nog eens goed uitziet.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Is het op het eerste oog een goede build? En heeft iemand een ander (AMD/Intel) alternatief. En zijn er bepaalde punten waar je extra op moet letten?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden als tekstverwerker, streamen van muziek, studiewerkzaamheden, en af en toe casual gamen, spellen zoals GTA V, F1 en FIFA
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs voor het systeem is 750,- euro. Het systeem wordt geassembleerd door een kennis van mij.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Gigabyte GA-B250N Phoenix-WIFI | € 112,- | € 112,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Mini ITX 6G | € 270,- | € 270,- |
| 1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 42,64 | € 42,64 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,99 | € 18,99 |
| 1 | Noctua NH-L9i | € 39,40 | € 39,40 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14 | € 68,75 | € 68,75 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 760,78 | |
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een Asus VX238H Monitor(1920x1080)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal een processor die 4 threads kan draaien, een SSD schijf, minimaal 8GB RAM, een degelijke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bepaalde voorkeuren heb ik niet. Heb verder nog niet met AMD processoren of videokaarten gewerkt maar ik sta er wel open voor. Bang for Buck!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact systeem wat er ook nog eens goed uitziet.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Is het op het eerste oog een goede build? En heeft iemand een ander (AMD/Intel) alternatief. En zijn er bepaalde punten waar je extra op moet letten?