Ik heb nu sins 1 week mijn 1050. Die in de desktop perfect werkt allen zo dra een game opent of na een tijdje crash Nvidia Drivers. beeld voor een paar seconden zwart en dan komt wij weer terug tot leven. Bij games zo als Overwatch crash hij vrij wel gelijk. maar bij games zo als GTA5 kan ik voor uren spelen zonder problemen. Ik heb de nieuwste drivers van Nvidia geprobeerd en Ik zit nu op 378.xx . dit is volgens mij al de 5 Driver die ik heb geprobeerd maar niks lijkt te werken.
Wat ik gedaan heb
Ik heb schonen installatie geprobeerd. ik heb in Linux met openCL gedrijt zonden enigen probleem. veder heb ik geen OC of andere rare dingen ook lijkt Resolutie geen effect te hebben kan overwatch in 4K spelen of 1080P crash hij hoe dan ook? . dit is in meer spelen maar bij deze kan ik het makkelijkst na creëren. Ook heb ik met MSI afterburner gekeken. maar er lijkt niks wat raar is
Specs
Windows 8.1 PRO 64bit
I7 4790
Asrock H97/AC
PNY GTX 1050
8GB ram
nog wat SSDs/HDDS
main scherm 4K op 60HRz (DP)
2de scherm 2560x1080 op 60HRz (HDMI)
(voor dat je het vraagt ik heb de doos al weg gegooit dus kan hem ook niet terug sturen voor RMA
)
Wat ik gedaan heb
Ik heb schonen installatie geprobeerd. ik heb in Linux met openCL gedrijt zonden enigen probleem. veder heb ik geen OC of andere rare dingen ook lijkt Resolutie geen effect te hebben kan overwatch in 4K spelen of 1080P crash hij hoe dan ook? . dit is in meer spelen maar bij deze kan ik het makkelijkst na creëren. Ook heb ik met MSI afterburner gekeken. maar er lijkt niks wat raar is
Specs
Windows 8.1 PRO 64bit
I7 4790
Asrock H97/AC
PNY GTX 1050
8GB ram
nog wat SSDs/HDDS
main scherm 4K op 60HRz (DP)
2de scherm 2560x1080 op 60HRz (HDMI)
(voor dat je het vraagt ik heb de doos al weg gegooit dus kan hem ook niet terug sturen voor RMA

[ Voor 7% gewijzigd door Sweatleek op 18-06-2017 21:14 ]
confused reality