Op mijn Synology NAS DS213+ draai ik oa. Sabnzbd (versie 2.10-29) en daar krijg ik sinds kort redelijk wat waarschuwingen. Geen idee hoe lang dit speelt, keek er niet vaak naar maar toen ik merkte dat ook mijn download snelheid drastisch was verminderd ben ik het in de gaten gaan houden.
Dat laatste schijnt een bug oid te zijn en door mijn connecties van 8 naar 7 te brengen lijkt dat voorlopig getackeld.
Maar de waarschuwingen niet echt:
Thanks!
Extra info : DSM versie: 6.1.2-15132,Python versie 2.7.13-16 alles zou up to date moeten zijn.
Dat laatste schijnt een bug oid te zijn en door mijn connecties van 8 naar 7 te brengen lijkt dat voorlopig getackeld.
Maar de waarschuwingen niet echt:
Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt en google leverde in mijn geval ook niet iets bruikbaars op. Wellciht dat iemand anders mij in de juiste richting kan wijzen?2017-06-18 20:02:59,142 WARNING: [18/Jun/2017:20:02:59] ENGINE socket.error 'The write operation timed out' Traceback (most recent call last): File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 1411, in communicate req.respond() File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 862, in respond self.server.gateway(self).respond() File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 2341, in respond self.write(chunk) File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 2423, in write self.req.write(chunk) File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 915, in write self.conn.wfile.write(chunk) File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 1049, in write bytes_sent = self.send(data) File "/volume2/@appstore/sabnzbd/share/SABnzbd/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 1056, in send bytes_sent = self._sock.send(data) File "/usr/local/python/lib/python2.7/ssl.py", line 719, in send v = self._sslobj.write(data) SSLError: ('The write operation timed out',)
Thanks!
Extra info : DSM versie: 6.1.2-15132,Python versie 2.7.13-16 alles zou up to date moeten zijn.